Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00161906/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370482512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 27 61 058
1.5.8.) Numer faksu: 17 27 61 058
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.as@zozstrzyzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b65fa14-03dc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158019/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.ZP-382-12/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 869529,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42204,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, bursztynowy (00484) 33194120-3 szt. 1002 Kranik trójdrożny z systemem przełączania kierunku przepływu (00054) 33194120-3 szt. 500
3 Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego (02325) 33194120-3 szt. 20
4 Przyrząd do szybkiego przetaczania (00093) 33194120-3 szt. 30
5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z regulatorem (00367) 33194120-3 szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194120-3 - Artykuły do infuzji
4.5.5.) Wartość części: 967,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kaniule bezpieczne w ilości sztuk 10004.5.3.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Wartość części: 1730,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria na blok operacyjny, 1 Sterylna serwetka chłonna o wymiarach 40cm x 40cm, wykonana z wysokochłonnej włókniny celulozowej o gramaturze min.56 g/m2. Chłonność serwetki: 630%. Sterylizowane radiacyjnie. Opakowanie folia-papier wyposażone w informację o kierunku o twierania oraz 4 etykiety samoprzylepne typu TAG służące do archiwizacji danych. Na każdej etykiecie samoprzylepnej, znajdują się następujące informacje : numer ref., data ważności, nr serii, dane wytwórcy oraz kod kreskowy. Spełnia wymogi aktualnej normy PN-EN 13795. (02263) 33141000-0 szt. 3 0002 Osłona na przewody/kamerę wyposażona z jednej strony w końcówkę z perforacją umożliwiającą wysunięcie przewodu, a z drugiej wyposażony w kartonik z oznakowaniem kierunku rozwijania osłony oraz 2 taśmy przylepne o wymiarach 2,5cm x 17cm. Osłona z przeźroczystej folii polietylenowej 0.05 mm o wymiarach 200 X 16 cm. Składana teleskopowo.Sterylizowane radiacyjnie. Opakowanie folia-papier wyposażone w informację o kierunku o twierania oraz 4 etykiety samoprzylepne typu TAG służące do archiwizacji danych. Na każdej etykiecie samoprzylepnej, znajdują się następujące informacje : numer ref., data ważności, nr serii, dane wytwórcy oraz kod kreskowy. Osłona pakowana podwójnie, poprzez dodatkowe zapakowanie w woreczek foliowy. (02264) 33141000-0 szt. 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2615,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Zestaw do strzykawki automatycznej pakowany osobno (A+B). Skład zestawu:- dwa wkłady do kontrastu o pojemności 200 ml i 100 ml, - złącze szybkiego napełniania,
- dwa ostrza typu ""Spike"",
- złącze niskiego ciśnienia typu Y z trójnikiem i zaworkiem zwrotnym o dł. 150 cm" 33141000-0 zestaw 1 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26352,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Dren tlenowy, przekrój gwiazdkowy zapobiegający zagięci się drenu, długość min. 2m, sterylny (00027) 33141000-0 szt. 3002 Cewnik do podawania tlenu przez nos dla dorosłych (wąsy tlenowe) długość 2,1m, miękka część nosowa, sterylny (00021) 33141000-0 szt. 900
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 816,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Chusteczki nawilżająco-pielęgnacyjne, delikatnie oczyszczające skórę, nawilżające ją i poprawiające jej elastyczność stosowane do codziennej higieny; Opakowanie min. 80 chusteczek posiadające klapkę zamykającą, która chroni chusteczki przed wyschnięciem. 33751000-9 opk 2004.5.3.) Główny kod CPV: 33751000-9 - Chusteczki jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 1040,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Maska krtaniowa PVC, sterylna, wykonana z medycznego PVC, elastyczny korpus maski z oznaczeniem (rozmiar, objętość mankietu, dedykowana waga pacjenta), eliptyczny kształt oraz elastyczny mankiet uszczelniający zapewnia bezpieczną kontrolę oddechu, uniwersalny, przeźroczysty łącznik 15 mm, barwione kolorystycznie zabezpieczenie zastawki ułatwia szybką identyfikację rozmiaru, jednorazowego użytku nie zawierająca lateksu, sterylizowana tlenkiem etylenu, rozmiar od 1 do 5 (01505),(01927) 33140000-3 szt 302 Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem i prowadnicą, sterylna, wykonana z elastycznego PVC, zbrojenie na całej długości rurki, znacznik RTG na całej długości rurki, wyposażona w boczny otwór Murphy’ego, zawiera prowadnicę, skalowanie co 1 cm, podwójny znacznik głębokości umożliwiający kontrolę położenia rurki, uniwersalny łącznik o średnicy zewnętrznej 15 mm, jednorazowego użytku, nie zawiera lateksu, sterylizowana tlenkiem etylenu, rozmiar od 3 do 10 (05444) 33140000-3 szt 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2780,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ, pakowane w zasobniki po 6 sztuk z taśmą samoprzylepną, rozmiar M/L, klips o kształcie podkowy, przekrój poprzeczny w kształcie serca (średnio-duży) (00954) 33162200-5 zasobnik 802 Klipsy tytanowe do klipsownicy Hemoclip Plus pakowane w zasobniki po 4 sztuki z taśmą samoprzylepną, rozmiar M/L średnio-duży (03415) 33162200-5 zasobnik 60
3 Klipsy polimerowe niewchłanialne do klipsownicy Hem-o-lok, rozmiar XL, super duży, pakowane w sterylne zasobniki po 4 sztuk (04753) 33162200-5 zasobnik 60
4 Klipsy polimerowe niewchłanialne do klipsownicy Hem-o-lok, rozmiar XL, super duży, pakowane w sterylne zasobniki po 2 sztuk (04752) 33162200-5 zasobnik 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3052,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wymiennik ciepła i wilgoci do tracheostomii z portem do odsysania i portem tlenowym dla dorosłych, celulozowy wkład (01613) 33171100-0 szt. 1002 Przedłużacze obwodów oddechowych z rury karbowanej, rozciągliwej gładkiej wewnętrznie z łącznikiem kątowym, obrotowym, złącza 22mmF-22mmM/15mmF, długość 15 cm/’6”, materiał PCV, przestrzeń martwa (ml): 30, czysty mikrobiologicznie (01614) 33171100-0 szt. 50
3 Linia do monitorowania służaca do pomiaru gazów anestetycznych z wejściem Luer-lock dł. 3m (05847) 33171100-0 szt. 50
4 Łącznik prosty 22M/22F (06000) 33171100-0 szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33171100-0 - Przyrządy do anestezji
4.5.5.) Wartość części: 857,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Strzykawka 3-cęściowa do precyzyjnego pobierania i podawania szczepionek/leków/płynów do pacjęta. Strzykawka w całości wykonana z polipropylenu w komplecie z igłą 0,45 x 13 mm. Zakończenie strzykawki typu luer. Wyraźna, czytelna i trwała skala koloru czarnego co 0,05 ml umożliwia precyzyjne dawkowanie leku/płynu. Pojemność strzykawki 1 ml. Opakowanie zbiorcze 100 szt. (02790) 33141310-6 szt. 1 5004.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.5.5.) Wartość części: 255,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu, wyposażona w kolorystycznie barwione skrzydełka oraz samodomykający się koreczek portu górnego barwiony kolorystycznie zależnie od rozmiaru, filtr hydrofobowy. Kaniula posiada 6 pasków kontrastujących w promieniach RTG.- Rozmiar 22 G –0,9x25 mm przepływ maksymalnie 36 ml
- Rozmiar 20 G –1,1x32 mm przepływ maksymalnie 56 ml
- Rozmiar 18 G –1,3x45 mm przepływ maksymalnie 90 ml" 33141220-8 szt. 3000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Wartość części: 1740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 957,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 957,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 957,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-03-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1393,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1436,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1393,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1393,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-03-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3116,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3116,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3116,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3116,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2022-03-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30378,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33955,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30378,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTM-MED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993173291
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 154B/1
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWE TECHNOLOGIE MEDYCZNE J.K J.T. M.K. SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
NOWE TECHNOLOGIE MEDYCZNE J.K J.T. M.K. SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30378,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2022-03-04Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2796,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1616,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1616,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-26 do 2022-03-04Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1279,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1279,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. Wrocław Oddział Krakow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1279,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2022-03-04Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1626,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3277,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1626,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1626,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-03-04Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3741,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3741,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3741,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beryl Med Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786998
7.3.3) Ulica: Łopuszańska 36 bud. 14C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3741,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2022-03-04Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 907,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 907,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promed S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180062976
7.3.3) Ulica: Działkowa 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 907,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2022-03-04Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-03-04Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2656,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4276,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2656,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2656,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-28 do 2022-03-04INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Strzyżowie - II postępowanie
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
- Przebudowa ul. 1000-lecia w Strzyżowie w km 0+003,5÷0+405,00"
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.