eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutka-Tartak"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Rutka-Tartak"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Rutka-Tartak”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUTKA-TARTAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 13

1.5.2.) Miejscowość: Rutka-Tartak

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-406

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 568 72 56

1.5.8.) Numer faksu: 87 568 72 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.rutkatartak.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rutka-tartak.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-449cbec8-357d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Rutka-Tartak”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449cbec8-357d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004606/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Rutka-Tartak

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244714/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 648024,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Rutka-Tartak”. Obowiązkami Wykonawcy będą:
2.1. W zakresie wymagań dotyczących pojemników i worków na odpady komunalne:
2.1.1. Zapewnienie właścicielom nieruchomości możliwości zaopatrzenia nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane i odpady zbierane selektywnie o pojemnościach wynikających z Regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Rutka-Tartak. Wykonawca udostępni zainteresowanym właścicielom nieruchomości wyżej wymienione pojemniki na podstawie umów sprzedaży, wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych kosztów.
2.1.2. Zapewnienie 5 pakietów worków do zbierania segregowanych odpadów komunalnych Zamawiającemu celem wydania właścicielom nieruchomości składających po raz pierwszy deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz uzupełnianie tych pakietów na żądanie Zamawiającego.
2.1.3. Dostarczenie właścicielom nieruchomości worków do zbierania segregowanych odpadów komunalnych.
2.1.4. Odbiór odpadów gromadzonych w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeżeli spełnią one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rutka-Tartak, oraz znajdują się w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym. 2.2. W zakresie sposobu i częstotliwości odbioru odpadów komunalnych:
2.2.1. Opracowanie harmonogramu wywozu odpadów komunalnych:
W terminie 30 dni od daty podpisania umowy, nie później niż dzień przed rozpoczęciem działalności (zgodnie z pkt.1) wykonawca przedstawi ww. harmonogram Zamawiającemu i po jego akceptacji powiadomi o nim właścicieli (współwłaścicieli, zarządców, użytkowników) nieruchomości.
2.2.2. Zapewnienie odbioru odpadów z punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji.
2.3. W zakresie transportu odpadów komunalnych:
2.3.1. Zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości,
2.3.2. Zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów różnych rodzajów.
2.3.3. Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę.
2.3.4. Zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.
2.3.5. Udostępnienie Zamawiającemu oprogramowania umożliwiającego monitoring systemu GPS zamontowanego na samochodach odbierających odpady.2.4. W zakresie zagospodarowania odpadów:
2.4.1. Wskazanie instalacji, a w szczególności instalacji komunalnych , do których Wykonawca jest obowiązany przekazać odebrany odpady odpady.
2.4.2. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
2.5. W zakresie organizacji i prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Rutka-Tartak:
2.5.1. Zorganizowanie, wyposażenie PSZOK zgodnie z wymogami prawa w tym zakresie.
2.5.2. Wymaga się, aby PSZOK w terminie 30 dni po podpisaniu umowy z Zamawiającym był wyposażony w niezbędne urządzenia (m.in. wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar), elementy i infrastrukturę umożliwiające zapewnienie bieżącego świadczenia usług przez okres obowiązywania umowy, w tym, był zabezpieczony przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, zabezpieczony przed działaniami czynników atmosferycznych, oraz zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.
2.5.3. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z funkcjonowaniem PSZOK.
2.5.4. Organizacja funkcjonowania PSZOK przez cały okres obowiązywania umowy.
2.5.5. Zapewnienie funkcjonowania PSZOK – co najmniej dwa dni w tygodniu w wymiarze co najmniej 2 godzin dziennie, w tym co najmniej raz w godzinach porannych i raz w godzinach popołudniowych.
2.5.6. Zapewnienie pracownika do obsługi PSZOK.
2.5.7. Przyjmowanie odpadów komunalnych w ilości i rodzajach zgodnymi z załącznikiem nr 1 do Uchwały Rady Gminy Rutka-Tartak w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2017 r. Poz. 4503 lub późniejsze).
2.5.8. Prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów: Wykonawca ma obowiązek przyjąć odpady dostarczone przez właściciela nieruchomości z gminy Rutka-Tartak. Dokonując odbioru poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów, Wykonawca ma obowiązek zważyć lub w inny sposób określić ilość przyjętych odpadów i odnotować ją w ewidencji wraz ze wskazaniem właściciela nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek wydać zdającemu odpady dokument potwierdzający ich przyjęcie do PSZOK.
2.5.9. Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu, przekazywane do instalacji odzysku.
2.5.10. PSZOK winien być udostępniony mieszkańcom gminy Rutka-Tartak nie później niż od dnia obowiązywania umowy, po spełnieniu niezbędnych wymogów formalno-prawnych.
2.5.11. Obsługa PSZOK zgodnie z Regulaminem Korzystania z punktu Selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Rutce-Tartak stanowiącym załącznik nr 2 do Uchwały Rady Gminy Rutka-Tartak w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2017 r. Poz. 4503 lub późniejsze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518873,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518873,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518873,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038

7.3.3) Ulica: ul. 42 Pułku Piechoty 48

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-950

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518873,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.