Og³oszenie z dnia 2021-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00335363/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych p³yt drogowych typu MON 300x150x15.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKA S£U¯BA DROGOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000842880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Prusa 45
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bi³goraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msd@bilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://msdbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych p³yt drogowych typu MON 300x150x15.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54d2d069-4b7d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00278046
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00121690/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup i dostawa fabrycznie nowych p³yt drogowych typu MON 300x150x15.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który
dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca
posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug
administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza
do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym
postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: SI.271.1.2021 5. Za termin
przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. 6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich
postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki
Postêpowania. 7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez
wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej
w ofercie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
18.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Bi³goraj; dane adresowe: Plac Wolno¶ci 16, 23-400 Bi³goraj.
18.1.2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@bilgoraj.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
18.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
18.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy.
18.1.5. Z danych osobowych bêdziemy korzystaæ do momentu zakoñczenia realizacji celu okre¶lonego w pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych bêdziemy korzystaæ przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
18.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
18.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
18.1.8. Posiada Pani/Pan:
18.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
18.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
18.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
18.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
18.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
18.1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
18.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
18.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.4.) Zapotrzebowanie na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane
Nie dotyczy4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.9 ) Minimalne wymagania oraz kryteria oceny ofert niepodlegaj±ce negocjacjom:
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.14.1. Cena - 60 %.
14.1.1. W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie cena brutto oferty. Wykonawcy bêd± oceniani wg nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza cena
x 60 pkt x waga kryterium
Cena badanej oferty
15.2 Okres gwarancji- 40 %
15.2.1 W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie ilo¶æ lat jak± Wykonawca obejmie gwarancj± ci±gnika .
15.2.2 Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy.
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101 ust.5 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, ¿e proponowane rozwi±zania w
równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
¦rodki dowodowe o których mowa w pkt. 5.85.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji oDzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba
dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 2. Pe³nomocnictwo
lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w
imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 1. 3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy
umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
SEKCJA VI
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstawdo wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego
z wykonawców. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia: 2.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5 oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe
wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy
wykonawca.O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia; 2.2. Dokumenty wymagane
w pkt 5.11. winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.9.) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
2021-12-01 11:008.10.) Miejsce sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Sk³adanie ofert odbywa siê elektronicznie zapo¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.11.) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 2021-12-01 12:00
8.12. Zamawiaj±cy zamierza ograniczyæ liczbê wykonawców, których zaprosi do sk³adania ofert wstêpnych: Nie
8.18.) Zamawiaj±cy przewiduje podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ: 1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przezpodmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowi±zany
jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z
postêpowaniem. 2. Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie, wykonawca
zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców, je¿eli s±
ju¿ znani - w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 3.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110ust. 2, w przypadku
zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 5
INNE PRZETARGI Z BI£GORAJA
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciê¿arowego typu hakowiec"
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych ró¿nych do sto³ówki internatu Zespo³u Szkó³ Zawodowych i Ogólnokszta³c±cych w Bi³goraju
- Us³uga kompleksowego utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Bi³goraju - 2024 r., przy ul. Ko¶ciuszki 29 w Bi³goraju
wiêcej: przetargi w Bi³goraju »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.