Og³oszenie z dnia 2021-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00298889/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2023/BZP 00043930/01 - Wynik z dnia 2023-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Szko³y Podstawowej nr 9 im. kmdra ppor. Jana Grudziñskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000210387
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ksiê¿nej D±brówki 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-826
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 45-38-767
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp9@miasto.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zs9szczecin.szkolna.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Szko³y Podstawowej nr 9 im. kmdra ppor. Jana Grudziñskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-071fdd0e-4b78-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00278064
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9710cb38-1781-4269-99cb-c2a6a18c96b33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja Zamawiaj±cego wykonawcami (UWAGA: nie dotyczy sk³adania ofert), w szczególno¶ci: sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub przekazywanie innych informacji w postêpowaniu, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres e-mail do komunikacji Zamawiaj±cego z wykonawcami wskazano w Rozdziale I pkt 1 SWZ. Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np.: osobi¶cie, listownie, elektronicznie na inny ni¿ wskazany w Rozdziale I pkt 1 SWZ adres e-mail lub na elektroniczn± skrzynkê podawcz± ePUAP) nie bêdzie brana pod uwagê
2)sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP i dostêpnego równie¿ przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
3)w formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ e-mail, na który przesy³ana bêdzie mu korespondencja zwi±zana z postêpowaniem;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
3) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
4) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
5) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
6) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na elektroniczn± skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego ePUAP;
7) za datê przekazania, innych ni¿ oferta, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w Rozdziale I pkt 1 SWZ;
8) ofertê zaszyfrowan± zgodnie z „Instrukcj± u¿ytkownika” dostêpn± na miniportalu, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na Epuap i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który zosta³ wskazany w Rozdziale I pkt 1 SWZ; Funkcjonalno¶æ zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu z³o¿enia oferty, w tym jej zaszyfrowania zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
9) wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu;
10)we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zaleca siê pos³ugiwanie nazw± postêpowania lub numerem referencyjnym niniejszego postêpowania;
11)zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez wykonawców przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli s± wymagane;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzeda¿, dostawa, dystrybucja/us³ugi przesy³owe) gazu ziemnego wysokometanowego do:
1)Szko³y Podstawowej nr 9 im. kmdra ppor. Jana Grudziñskiego, ul. Ksiê¿nej D±brówki 10, 71-826 Szczecin
pkt poboru kot³ownia 8018590365500019114120
2)Szko³y Podstawowej nr 9 im. kmdra ppor. Jana Grudziñskiego,
ul. Ksiê¿nej D±brówki 10, 71-826 Szczecin
pkt poboru kuchnia 8018590365500046449776
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 65210000-8 - Przesy³ gazu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cego kryterium oceny ofert:
Cena (C) – 100 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
2. Cena stanowi jedyne kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami gazowymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne(Dz.U. z 2021r. poz. 716 ze. zm.)
b) posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne(Dz.U. z 2021r. poz. 716 ze. zm.)
–w przypadku Wykonawców bêd±cych Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
lub
c) posiada umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na ¶wiadczenie us³ug dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje siê miejsce odbioru gazu ziemnego
-w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada³ bêdzie wymagane powy¿ej uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) kalkulacja cenowa wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3;
5) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub bêd± one niekompletne lub bêd± zawieraæ b³êdy, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie z zastrze¿eniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
20. Zgodnie z tre¶ci± art. 454 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w tre¶ci Umowy w zakresie:1) Zmiany ceny paliwa gazowego oraz op³aty abonamentowej wy³±cznie w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b) ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem akcyzowym,
c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne,
e) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. poz. 2215 z pó¼n. zm.),
f) zmiany charakteru odbiorcy w kontek¶cie zapisów ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2019 poz. 864 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 20 maja 2016 roku o efektywno¶ci energetycznej (Dz.U. z 2019 poz. 545 z pó¼n. zm.)
- poprzez w³a¶ciw± zmianê zastosowanej stawki akcyzy,
- i/lub przeliczenie warto¶ci jednostkowej ceny paliwa gazowego, gdy skalkulowano j± dla zak³adu energoch³onnego wykorzystuj±cego wyroby gazowe wymienionego w art. 31b. ust.1. pkt 5) w zwi±zku z art. 31c. ustawy o podatku akcyzowym, a tak¿e w odniesieniu do Art. 10 - 14 ustawy o efektywno¶ci energetycznej, gdy dla nowego odbiorcy te uwarunkowania nie wystêpuj±. Wówczas przyjmuje siê wzrost kosztu wykonania dostawy w kwocie nie wy¿szej ni¿ warto¶æ zobowi±zañ za rok dostawy wynikaj±cych z ustawy o efektywno¶ci energetycznej obliczonej dla op³aty zastêpczej za ¶wiadectwa efektywno¶ci energetycznej w odniesieniu do konkretnych odbiorców;
2) Zmiany stawek za us³ugi dystrybucji wy³±cznie w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa URE zmiany Taryfy na us³ugi dystrybucji gazu OSD, które mia³yby obowi±zywaæ w okresie obowi±zywania Umowy;
3) Zmiany mocy umownej w zwi±zku ze zmian± zapotrzebowania na paliwo gazowe, pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Operatora;
4) Zmiany terminu rozpoczêcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych punktów odbioru je¿eli zmiana ta wynika z przed³u¿aj±cej siê procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwi±zania dotychczasowych umów kompleksowych lub z przyczyn niezale¿nych od Stron.
Zmiany cen wynikaj±ce z powy¿szych postanowieñ nastêpuj±, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci opisanych powy¿ej Strona wnioskuj±ca o zmianê z³o¿y drugiej Stronie pisemny wniosek. Nastêpnie Wykonawca z³o¿y w terminie 3 dni od z³o¿enia takiego wniosku informacjê zawieraj±c± szczegó³ow± kalkulacjê wp³ywu opisanych powy¿ej zmian na koszty realizacji zamówienia przez Wykonawcê, w szczególno¶ci wskazuj±c wysoko¶æ odpowiednich kosztów w odniesieniu do poszczególnych pracowników realizuj±cych umowê, zakres ich zaanga¿owania w realizacjê umowy oraz wp³yw odpowiednich czynników na zmianê kosztów. Zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ zmiany ceny w przypadku gdy wyja¶nienia nie bêd± w wystarczaj±cy sposób uzasadniaæ proponowanej zmiany. Zmiana ceny mo¿e dotyczyæ wy³±cznie kosztów realizacji zamówienia w okresie po wej¶ciu w ¿ycie odpowiednich zmian, a w przypadku stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego – wy³±cznie faktur wystawianych po wej¶ciu w ¿ycie tych zmian.
Zmiana wynagrodzenia wymaga zmiany umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem" Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniportalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w §4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - siêgacz"
- Doposa¿enie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "¦cie¿ka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w d±¿eniu do zrównowa¿onego rozwoju wspieraj±cy dzieci i m³odzie¿, lokalnych mieszkañców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obs³uga administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJ¡CE SIÊ NA WÓZKU INWALIDZKIM
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i ¶wiadczenie us³ug jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB
- Kompleksowa dostawa, obejmuj±ca sprzeda¿ i dystrybucjê paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego - grupa E,) obejmuj±ca sprzeda¿ i dystrybucjê gazu dla potrzeb 12 placówek WCPR.
- Kompleksowa dostawa gazu wraz z dystrybucj± do O¶rodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie na rok 2025
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów i urz±dzeñ s³u¿bowych nale¿±cych do Zarz±du Dróg Powiatowych w Nisku
- Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespo³u Szkó³ im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku w roku 2025
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmuj±ca sprzeda¿ i dystrybucjê na 2025 r.
wiêcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.