Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190983/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00213047/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa narzędzi – część I – narzędzia ręczne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa narzędzi – część I – narzędzia ręczne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a8b6b7-1c40-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190983/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/EZM/107 część I zamówienia
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152938,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji, zamieszczony na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane).
4. Warunki dostawy.
4.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 36 partiach).
4.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 4.1.
4.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
4.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
4.5. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu umowy na swój koszt i we własnym zakresie.
4.7. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
4.8. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
4.9. Do każdej dostawy Wykonawca winien dołączyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44514200-8 - Części narzędzi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219582,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219582,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219582,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992402029
7.3.3) Ulica: Gajowa 53/16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-520
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219582,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa narzędzi - część 2 - narzędzia niskocenne i materiały wymienne.
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 888053 oraz nr 888054 w miejscowości Mieszki-Leśniki
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Dostawa narzędzi - część 2 - narzędzia niskocenne i materiały wymienne.
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
więcej: Narzędzia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.