Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260774/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw maszyn: wózków widłowych, ciągników rolniczych
i ładowarki Komatsu WA 320, znajdujących się na terenie ZUOK w Hryniewiczach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8091bb3d-e06f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw maszyn: wózków widłowych, ciągników rolniczychi ładowarki Komatsu WA 320, znajdujących się na terenie ZUOK w Hryniewiczach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8091bb3d-e06f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NDZ.231.7.2024.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Naprawy wózków widłowych1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw wózków widłowych znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku wraz z dostawą części do napraw, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ).
2. Wykonawca zrealizuje usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy.
3. Naprawy będą odbywały się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, chyba że Zamawiający zrezygnuje z tego uprawnienia, naprawy będą prowadzone na terenie ZUOK w Hryniewiczach lub u Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 71000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Naprawy ciągników rolniczych1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw ciągników rolniczych znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku wraz z dostawą części do napraw, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ).
2. Wykonawca zrealizuje usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy.
3. Naprawy będą odbywały się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, chyba że Zamawiający zrezygnuje z tego uprawnienia, naprawy będą prowadzone na terenie ZUOK w Hryniewiczach lub u Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Naprawy ładowarki Komatsu WA 3201. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw ładowarki Komatsu WA320, znajdującej się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku wraz z dostawą części do napraw, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ).
2. Wykonawca zrealizuje usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy.
3. Naprawy będą odbywały się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, chyba że Zamawiający zrezygnuje z tego uprawnienia, naprawy będą prowadzone na terenie ZUOK w Hryniewiczach lub u Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 41000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert w w/w postępowaniu, tj. do dnia 08.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert w w/w postępowaniu, tj. do dnia 08.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert w w/w postępowaniu, tj. do dnia 08.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Dostawa licencji obejmujących całościowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacją wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn przemysłowych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.