eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiPrzebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0412653838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

[URL]:https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bodzechow/przebudowa-zrodel-zasilania-i-zaopatrywania-w-energie-elektryczna-i-cieplna-budynkow-gminnych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-872d12bf-f123-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042971/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przebudowa źródeł zasilania i zaopatrywania w energię elektryczną i cieplną budynków gminnych” Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Działanie 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215871/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2191201,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Instalacja powietrznych pomp ciepła w budynkach szkół
Zadanie 1: PSP Chmielów
W ramach zadania w budynku szkoły zostaną zamontowane powietrzne pompy ciepła, które wspomogą istniejącą kotłownię gazową tj. 3 pompy o łącznej mocy grzewczej 135kW, wraz z pełnym osprzętem i niezbędną instalacją.
Zadanie obejmuje przebudowę kotłowni szkoły w następującym zakresie:
- montaż jednostek zewnętrznych VRF wraz z podbudową z kostki brukowej oraz ogrodzeniem,
- montaż jednostek wewnętrznych ( hydrobloki ),
- połączenie montowanych urządzeń z istniejącą instalacją c.o.
- montaż instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia i technologicznej instalacji automatyki i sterowania,
- remont instalacji c.o. i elektrycznej w zakresie koniecznym do montażu VRF i hydrobloków.
Zadanie 2: PSP Sarnówek Duży
W ramach zadania w budynku szkoły zostaną zamontowane powietrzne pompy ciepła tj. 4 pompy o łącznej mocy grzewczej 180kW, wraz z pełnym osprzętem i niezbędną instalacją.
Zadanie obejmuje przebudowę kotłowni szkoły w następującym zakresie:
- montaż jednostek zewnętrznych VRF wraz z podbudową z kostki brukowej oraz ogrodzeniem,
- montaż jednostek wewnętrznych ( hydrobloki ),
- połączenie montowanych urządzeń z istniejącą instalacją c.o.
- montaż instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia i technologicznej instalacji automatyki i sterowania,
- remont instalacji c.o. i elektrycznej w zakresie koniecznym do montażu VRF i hydrobloków.
Zadanie: 3 PSP Szwarszowice
W ramach zadania w budynku szkoły zostaną zamontowane powietrzne pompy ciepła, które wspomogą istniejąc ą kotłownię gazową tj.3 pompy o łącznej mocy grzewczej 135kW, wraz z pełnym osprzętem i niezbędną instalacją .
Zadanie obejmuje przebudowę kotłowni szkoły w następującym zakresie:
- montaż jednostek zewnętrznych VRF wraz z podbudową z kostki brukowej oraz ogrodzeniem,
- montaż jednostek wewnętrznych ( hydrobloki ),
- połączenie montowanych urządzeń z istniejącą instalacją c.o.
- montaż instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia i technologicznej instalacji automatyki i sterowania,
- remont instalacji c.o. i elektrycznej w zakresie koniecznym do montażu VRF i hydrobloków.
W ramach robót budowlanych przewiduje się:
- wymianę drzwi na ognioodporne o klasie odporności ogniowej EI30, atestowanych (wykonanie rozkuć 2xlm)
- remont w pomieszczeniach kotłowni: posadzki (skucie słabej warstwy i wykonania napraw uzupełniających, zagruntowanie środkiem głęboko penetrującym, ułożenie terakoty z gresu przemysłowego antypoślizgowego na klejach mrozoodpornych), ściany i sufit (usunięcie starych powłok i uzupełnienie ubytków, płożenie gładzi, zagruntowanie środkiem głęboko penetrującym, ułożenie glazury na ścianach do wysokości 2,0m, ściany ponad glazurą i sufit wymalować dwukrotnie farbą epoksydową), montaż projektowanych urządzeń wraz z instalacjami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122460-2 - Pompy powietrza

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1318927,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynkach szkół
Zadanie 1: PSP Chmielów
W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Zakres zamówienia:
- tablice bezpiecznikowe
- wewnętrzne linie zasilające
- rozdzielnie bezpiecznikowe
- instalacje oświetleniowe
- instalacja gniazd wtykowych
- ochrona przeciwporażeniowa
Budynek szkoły składa się z dwóch części. Cześć lewa, starsza wymaga wykonania remontu instalacji elektrycznych. Ze względu na stan techniczny osprzętu, przewodów i tablic bezpiecznikowych przewiduje się wykonanie nowych instalacji elektrycznych. Remont będzie polegał na wymianie tablic, wlz, opraw oświetleniowych w ilości 262 sztuki i osprzętu. Przewiduje się wykorzystanie istniejących instalacji komputerowych.
W prawej części budynku przewiduje się wykorzystanie istniejących instalacji. Do wymiany przewidziano oprawy oświetleniowe. Urządzenia przeznaczone do wymiany należy zdemontować i przekazać inwestorowi.
Wykonawca po wykonaniu zadania wykona protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.
Zadanie 2: PSP Sarnówek Duży
W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Ze względu na dobry stan techniczny osprzętu, przewodów i tablic bezpiecznikowych przewiduje się ich dalsze wykorzystanie. Remont będzie polegał na wymianie opraw oświetleniowych na energooszczędne w ilości 357 sztuk.
Oprawy przeznaczone do wymiany należy zdemontować i przekazać inwestorowi.
Wykonawca po wykonaniu zadania wykona protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.
Zadanie: 3 PSP Szwarszowice
W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Ze względu na dobry stan techniczny osprzętu, przewodów i tablic bezpiecznikowych przewiduje się ich dalsze wykorzystanie. Remont będzie polegał na wymianie opraw oświetleniowych na energooszczędne w ilości 167 sztuk.
Oprawy przeznaczone do wymiany należy zdemontować i przekazać inwestorowi.
Wykonawca po wykonaniu zadania wykona protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 654632,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Remont budynku świetlicy w miejscowości Świrna wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej Zadanie obejmuje remont istniejącej świetlicy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o minimalnej mocy 5,44kW.
Zakres prac przewiduje:
- wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna uchylno - rozwieralne PCV o 5-cio komorowych profilach zaliczanych do najwyższej klasy "B", w kolorze białym, klamki standardowe w kolorze białym, tłumienie hałasu min. 30dB, w oknach zastosować szyby, niskoemisyjne termoizolacyjne jednokomorowe, składające się z dwóch szyb z przestrzenią międzyszybową wypełnioną gazem argonem, współczynnik przenikania ciepła dla ramy max. 1,4 W/(m2*K), współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych max. 0,9 W/(m2*K),
- wymianę istniejącej bramy na bramę ocieplaną segmentową z wbudowanymi drzwiami z automatyką do bram przemysłowych (napęd elektryczny do podnoszenia bramy) oraz ręcznym łańcuchowym mechanizmem podnoszenia w przypadku braku prądu,
- docieplenie ścian: poniżej terenu zastosować płyty styropianowe XPS 30 gr. 15cm natomiast powyżej terenu płyty styropianowe EPS gr. 15cm o współczynniku 0,036 ,
- wykonać wyprawę elewacyjną cienkowarstwową gr. 1,5mm z gotowej mieszanki silikonowej,
- wykonanie ocieplenia stropu wełną mineralną gr. 15cm współczynnik 0,042,
- wykonanie nowych parapetów zewnętrznych,
- demontaż i montaż nowych rynien i rur spustowych wraz z wykonaniem nowych obróbek (ogniomurów i pasów podrynowych) ,
- wykonanie instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 217641,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1596900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2819160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1596900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTECH Michał Ciepielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612354413

7.3.3) Ulica: Adama Bochenka 24/12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-693

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż instalacji freonowej pomp ciepła- Gemi Usługi-Handel Jerzy Ciepielewski
roboty ziemne- Grzegorz Siepietowski Usługi Wod-Kan i Remont-Budowlane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1596900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

została złożona jedna oferta i jest ona niezgodna z przepisami ustawy Pzp, z uwagi na niezgodność z art. 63 ust.2 ustawy Pzp. Złożona oferta nie została opatrzona podpisem elektronicznym.
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299999,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299999,56 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.