Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212238/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ba0dc8-cfe9-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Budynku nr 5 – I piętro, klatki schodowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja korytarza, sanitariatów i klatek schodowych, montaż barier śniegowych.
2. Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych inst. wod kan. odgromowej
3. Wykonanie instalacji hydrantowej
4. Wykonanie systemu CCTV (instalacja, kamery)
LOKALIZACJA:
SP ZOZ Jarosław ul. Kościuszki 18 Jarosław – Budynek Nr 5
A. Przewidywany zakres robót
Zakres robót do wykonania w aktualnym przetargu:
Modernizacja korytarza, klatek schodowych, montaż barier śniegowych, wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wod.-kan. odgromowej . Roboty wykonywane są wg. projektu „Przebudowa Budynku Nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej. Projekt w zakresie przebudowy wg. autorstwa Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzony przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak: AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz projektu wg. Autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław.
Roboty związane są z Modernizacja budynku nr 5. Pomieszczenia na ten cel zlokalizowane są na kondygnacji I piętra i klatek budynku oraz dachu. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:
1. Roboty Modernizacyjne
1.1 Klatki schodowe - remont ścian
1.1.1 Likwidacja istniejących lamperii olejnych
1.1.2 Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów
1.1.3 Uzupełnienie tynków wewnętrznych
1.1.4 Gruntowanie podłoży
1.1.5 Szpachlowanie sufitów i ścian
1.1.6 Malowanie sufity
1.1.7 Wykonanie okładziny ścian
1.1.8 Montaż drzwi przeciwpożarowych EI30 zgodnie z projektem
1.2 Klatki schodowe
1.2.1 Wymiana balustrad na chromoniklową
1.2.2 Ułożenie płyt granitowych na spocznikach i cokolikach
1.3 Pomieszczenia I piętro – sufit podwieszany, zabudowa luksferów
1.3.1 Likwidacja naświetla z luksferów od strony wewnętrznej pomieszczenia
1.3.2 Sufit kasetonowy
1.3.3 Uzupełnienie ścian, tynków ( ubytki istniejące i po wykonaniu instalacji elektrycznych wkuwanych)
1.3.4 Montaż filtrów do uzdatniania wody
1.4 Korytarz na I piętrze – remont ścian, sufit podwieszany
1.4.1 Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, pokrycie jednostronne, ścianki jednowarstwowe – zabudowa luksferów
1.4.2 Oczyszczenie powierzchni ścian
1.4.3 Likwidacja istniejących lamperii olejnych
1.4.4 Gruntowanie podłoży
1.4.5 Szpachlowanie ścian
1.4.6 Sufit kasetonowy
1.4.7 Wykonanie okładziny ścian do pełnej wysokości
1.4.8 Nowe drzwi pomiędzy pomieszczeniami 107 i 109 (zgodnie z projektem)
1.5 Korytarz na I piętrze – remont posadzek
1.5.1 Skucie istniejących posadzek wraz z cokolikiem
1.5.2 Warstwy wyrównawcze pod posadzki,
1.5.3 Ułożenie płyt granitowych na posadzce i cokoliku
1.6 Remont i przebudowa sanitariatów (I piętro)
1.6.1 Nowa posadzka – płytka ceramiczna
1.6.2 Remont ścian i sufitów (wyburzenie, wykonanie nowych)
1.6.3 Ściany – płytka ceramiczna do pełnej wysokości
1.6.4 Przebudowa inst. sanitarnej Nowa armatura
1.6.5 Likwidacja naświetla z luksferów od strony wewnętrznej
1.6.6 Montaż nowej stolarki drzwiowej
1.6.7 Montaż ścian systemowych HPL
1.7 Dach - bariery śniegowe
1.7.1 Montaż barier śniegowych
2. Roboty – instalacja elektryczna i teletechniczna
2.1 Demontaż starych instalacji.
2.2 Rejestrator systemu CCTV
2.3 Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego, montaż kamer
2.4 Montaż rozdzielnic wraz z wyposażeniem ( rozdzielnica RG, R4, R5, R6).
2.5 Instalacje elektryczne, montaż opraw, gniazd wtykowych, łączników, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
2.9 Gniazda internetowe
2.10 W czasie wykonywania prac układ gniazd dostosować do istniejącego układu pomieszczeń, umeblowania
2.13 Wykonanie instalacji odgromowej wraz z badaniami
3. Roboty – instalacja hydrantowa
3.1 Montaż hydrantów (zgodnie z projektem) wraz z próbami
Uwaga:
Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie działów administracji zlokalizowanych w Budynku nr 5. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitala i od ul. Kościuszki.
Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków.
1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak:AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz Uzupełnienia do projektu wg. Autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław.
2. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1384512,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1986327,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1384512,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Budowlane "ENERGO-BUD" Bogdan ŚWIDER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921014934
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 35/35
7.3.4) Miejscowość: Sośnica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-555
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma podwykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa PAKBUD Grzegorz Pakosz, 37-543 Laszki. Część zamówienia: roboty budowlane. Procent części zamówienia 35%
1.Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych, z kształtowników metalowych pojedynczych.
2.Okładziny z płyt gipsowych, płyty dekoracyjne na stropach, na rusztach metalowych lub drewnianych
3.Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, ruszt pojedynczy, pokrycie 1-stronne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1384512,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-09 do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa pomieszczeń sali gimnastycznej na żłobek wraz z pomieszczeniami przynależnymi w m. Munina
- Zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki szpitalnej
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.