Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211799/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 1092.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4afb324c-eca8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa dżwigu wraz z wymianą w budynku A kWP w Krakowie ul. Mogilska 109
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211799/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie, przekazanie do eksploatacji
i konserwacja trzynastoprzystankowego dźwigu osobowego w budynku A KWP w Krakowie z wykorzystaniem istniejącego szybu wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
3) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji postępowania.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania zamówienia, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania.
5) Wykonawca udzieli gwarancji: na urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia oraz na wykonane prace nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego prac.
6) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że prace wewnątrz budynku mogą być realizowane w dni robocze i soboty w od godzinach 6:00 do 21:00 przy czym prace uciążliwe nie mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
7) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.06.2022 r., zbiórka o godzinie 11:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego.
8) Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Rozpoczęcie – następnego dnia po zawarciu umowy.
2) Zakończenie – 23 tygodnie od podpisania umowy, jednak nie później niż do 20.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430992 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelska Wytwórnia Dźwigów Osobowych LIFT SERVICE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102876
7.3.3) Ulica: Plewińskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-270
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Rozpoczęcie – następnego dnia po zawarciu umowy.
2) Zakończenie – 23 tygodnie od podpisania umowy, jednak nie później niż do 20.12.2022 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DZ.271.14.2025 - Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń pod nowy aparat tomografu w budynku M4, parter
- Dostawa wagi analitycznej dla WIMiC DE-dzp.272-063/25
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym w 2025 r.
- wynajem autokarów dla przewozu uczestników wycieczek pracowniczych i emeryckich organizowanych przez Dział Socjalno-Bytowy AGH w 2025 roku - DE-dzp.272-051/25
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI ZABYTKOWEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO NA DZIAŁKACH NR EW. 2166/3 I 2164/1 W OBRĘBIE ŚRÓDMIEŚCIE W KROŚNIE RYNEK 1
- Zakup i montaż 1 szt. dźwigu osobowego elektrycznego wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego
- Montaż dźwigu oraz demontaż istniejącego urządzenia w Technikum Leśnym w Tucholi im. Adama Loreta
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Jawornik Polski w podziale na części Cz. I - dot. budynków SP i GOPS w Jaworniku Polskim Cz. II - dot. budynku ZSiP w Manasterzu
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.