eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne"Poprawa bezpieczeństwa pieszych na drogach powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Część 1 oraz Część 2.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa pieszych na drogach powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Część 1 oraz Część 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieszczadzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370439953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bełska

1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134712500

1.5.8.) Numer faksu: 134711073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieszczadzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.bieszczadzki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa pieszych na drogach powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego. Część 1 oraz Część 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-441adb77-10ad-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Poprawa bezpieczeństwa pieszych na drogach powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 416636,89 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338729,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przebudowie drogi powiatowej 2296R Ustjanowa- Daszówka- Czarna w km 20+933 w miejscowości Czarna Górna, gmina Czarna, powiat bieszczadzki, województwo podkarpackie.

Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę istniejącego kolizyjnego, zwykłego przejścia dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na przejście dla pieszych zawierające dodatkowe rozwiązania wspomagające i ułatwiające przekraczanie drogi tj. przejście wyniesione z aktywnym oznakowaniem pionowym i poziomym wraz z przebudową i poszerzeniem chodnika o nawierzchni z kostki brukowej, przebudową 1 zjazdu o nawierzchni z betonu asfaltowego, oraz przebudową 2 przejazdów przez chodnik o nawierzchni z kostki betonowej w obszarze oddziaływania przejścia oraz budowę oświetlenia w postaci instalacji znaku aktywnego D6- pylon wraz z oświetleniem. Zakres rzeczowy obejmuje:

Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie
Podbudowy
Nawierzchnia
Elementy ulic
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Roboty wykończeniowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44132000-4 - Elementy przepustów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 168228,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka w km 9+300 w miejscowości Ropienka, gmina Ustrzyki Dolne, powiat bieszczadzki, województwo podkarpackie.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę istniejącego kolizyjnego, zwykłego przejścia dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na przejście dla pieszych zawierające dodatkowe rozwiązania wspomagające i ułatwiające przekraczanie drogi tj. przejście wyniesione z aktywnym oznakowaniem pionowym i poziomym wraz z budową chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, przebudową 2 zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej i poszerzeniem drogi z betonu asfaltowego, w obszarze oddziaływania przejścia oraz przebudowę oświetlenia w postaci instalacji znaku aktywnego D6- pylon wraz z oświetleniem. Zakres rzeczowy obejmuje:

Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie
Podbudowy
Nawierzchnia
Elementy ulic
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Roboty wykończeniowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44132000-4 - Elementy przepustów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 248408,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214754,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214754,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346658,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346658,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.