Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203337/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH STRAŻY GRANICZNEJ W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021102313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 72 54 173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/osssg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d99c91-e8e5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135464/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/SZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198912,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 1 - Dynamit/Ergodyn/Emulinit zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 1 stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 25053,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 2 - Heksogen zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 2 stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 6273,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 3 - Trotyl zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 3 stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 6286,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 4 - Pentryt zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 4 stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 6359,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 5 - PMW zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 5 stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 11242,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 6 - Nitroceluloza zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym– BLOK nr 6 stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 19460,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 7 - Proch czarny zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym– BLOK nr 7 stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 9262,91 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 8 - Azotan amonu zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym– BLOK nr 8 stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 2498,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 9 - Amonit z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 9 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 6081,31 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 10 - Semtex 1A (czerwony) zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 10 stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 12117,26 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 11 - Semtex 1H (żółty) zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym– BLOK nr 11 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 17390,31 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 12 - Semtex 1.0 zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym– BLOK nr 12 stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 5187,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 13 - Semtex C-4 zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym– BLOK nr 13 stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 27922,55 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 14 - Semtex zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 14 stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 27295,21 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 15 - Peno (finski plast. MW) zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 15 stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe
4.5.5.) Wartość części: 16482,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8459,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14430,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8459,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY CHEMICZNE „NITRO- CHEM” S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540310422
7.3.3) Ulica: ul. Theodora Wulffa 18
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8459,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8477,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12843,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8477,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY CHEMICZNE „NITRO- CHEM” S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540310422
7.3.3) Ulica: ul. Theodora Wulffa 18
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY CHEMICZNE "NITRO-CHEM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY CHEMICZNE "NITRO-CHEM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8477,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8575,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8575,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8575,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY CHEMICZNE „NITRO- CHEM” S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440310422
7.3.3) Ulica: ul. Theodora Wulffa 18
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY CHEMICZNE "NITRO-CHEM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY CHEMICZNE "NITRO-CHEM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8575,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21970,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21970,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21970,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESKO Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6630002096
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 122
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-111
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21970,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10357,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10357,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10357,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESKO Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6630002096
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 122
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-111
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10357,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13549,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13549,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13549,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13549,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19445,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19445,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19445,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19445,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31222,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31222,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31222,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31222,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30521,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30521,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30521,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30521,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18430,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18430,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18430,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18430,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.