eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańDostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH STRAŻY GRANICZNEJ W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021102313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 72 54 173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/osssg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d99c91-e8e5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135464/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/SZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198912,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 1 - Dynamit/Ergodyn/Emulinit zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 1 stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 25053,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 2 - Heksogen zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 2 stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 6273,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 3 - Trotyl zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 3 stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 6286,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 4 - Pentryt zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 4 stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 6359,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 5 - PMW zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 5 stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 11242,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 6 - Nitroceluloza zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym
– BLOK nr 6 stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 19460,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 7 - Proch czarny zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym
– BLOK nr 7 stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 9262,91 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 8 - Azotan amonu zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym
– BLOK nr 8 stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 2498,16 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 9 - Amonit z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 9 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 6081,31 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 10 - Semtex 1A (czerwony) zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 10 stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 12117,26 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 11 - Semtex 1H (żółty) zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym
– BLOK nr 11 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 17390,31 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 12 - Semtex 1.0 zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym
– BLOK nr 12 stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 5187,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 13 - Semtex C-4 zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym
– BLOK nr 13 stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 27922,55 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 14 - Semtex zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 14 stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 27295,21 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 w BLOKU nr 15 - Peno (finski plast. MW) zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – BLOK nr 15 stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 24600000-0 - Materiały wybuchowe

4.5.5.) Wartość części: 16482,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8459,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14430,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8459,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY CHEMICZNE „NITRO- CHEM” S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540310422

7.3.3) Ulica: ul. Theodora Wulffa 18

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-862

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8459,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8477,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12843,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8477,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY CHEMICZNE „NITRO- CHEM” S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540310422

7.3.3) Ulica: ul. Theodora Wulffa 18

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-862

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8477,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8575,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8575,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8575,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY CHEMICZNE „NITRO- CHEM” S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440310422

7.3.3) Ulica: ul. Theodora Wulffa 18

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-862

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8575,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21970,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21970,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21970,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESKO Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6630002096

7.3.3) Ulica: ul. Legionów 122

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-111

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21970,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10357,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10357,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10357,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESKO Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6630002096

7.3.3) Ulica: ul. Legionów 122

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-111

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10357,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13549,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13549,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13549,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13549,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19445,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19445,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19445,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19445,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31222,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31222,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31222,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31222,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30521,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30521,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30521,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30521,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18430,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18430,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18430,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Works 11 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462895170

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 51

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18430,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.