Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105483/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądów konserwacyjnych i naprawa sprzętu gastronomiczno - chłodniczego (2 zadania).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261456815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
17wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeglądów konserwacyjnych i naprawa sprzętu gastronomiczno - chłodniczego (2 zadania).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0733570-cb28-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/WOG/U/Żywn./24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64204,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług przeglądów konserwacyjnych i naprawy sprzętu gastronomiczno-chłodniczego znajdującego się w budynkach na terenie Jednostek, Instytucji i Obiektów Wojskowych zlokalizowanych w rejonach działania 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie szczegółowo określonego w wykazie – załącznik nr 2 do umowy oraz w oparciu o normatywy czasowe określone w załącznikach nr 3 i 4 do umowy.Obsługa serwisowa (przegląd konserwacyjny, naprawa) obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika niezależnie od jego lokalizacji, koszty transportu urządzenia do/z serwisu, usuwanie zgłaszanych awarii, prowadzenie konserwacji
i przeglądów urządzeń, wymianę części niesprawnych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie bezpłatnie ekspertyz technicznych i dokumentów wyszczególnionych w umowie i załącznikach, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 62150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług przeglądów konserwacyjnych i naprawy sprzętu gastronomiczno-chłodniczego znajdującego się w budynkach na terenie Jednostek, Instytucji i Obiektów Wojskowych zlokalizowanych w rejonach działania 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie szczegółowo określonego w wykazie – załącznik nr 2 do umowy oraz w oparciu o normatywy czasowe określone w załącznikach nr 3 i 4 do umowy.Obsługa serwisowa (przegląd konserwacyjny, naprawa) obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika niezależnie od jego lokalizacji, koszty transportu urządzenia do/z serwisu, usuwanie zgłaszanych awarii, prowadzenie konserwacji
i przeglądów urządzeń, wymianę części niesprawnych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie bezpłatnie ekspertyz technicznych i dokumentów wyszczególnionych w umowie i załącznikach, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
4.5.5.) Wartość części: 2054,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 75.444,50 zł brutto, cena najkorzystniejszej oferty w Zadaniu 1 wynosi 110.700,00 zł brutto. Zamawiający nie posiada środków finansowych na pokrycie w/w kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3413,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PAG Grażyna Król - Piekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570193434
7.3.3) Ulica: Jana Styki 3
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 147 odc. Radowo Małe - Strzmiele
- Przebudowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu DW 106 m. Stargard ul. Broniewskiego
- Przebudowa chodnika w ciągu DW 146 m. Mieszewo
- Usługi przygotowania cystern paliwowych, urządzeń, filtrów, nalewaków i zbiorników paliwowych do badań dozorowych (WDT).
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- ZP/26/2025 Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego II
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- USŁUGA WYKONYWANIA OKRESOWYCH KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKÓW I INSTALACJI OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.