Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154203/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00172905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00180793/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Pakość
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525665024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7469471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978667b6-cd57-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011620/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154203
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2886709,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno- prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją dla zadania pn.: „Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości” działającego w ramach Ośrodka Pomocy Społecznej.
Wstępnie przyjęte parametry wynikają z PFU i zostaną uszczegółowione na etapie przygotowania projektu budowlanego.
Na zakres przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
1) wykonanie prac projektowych przez sporządzenie:
- projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022r., poz. 1679);
- projektu wykonawczego z projektami branżowymi;
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarów i kosztorysów;
- dokumentacji geotechnicznej;
- innej dokumentacji nie wymienionej wyżej, a niezbędnej do prawidłowej realizacji robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania.
Na podstawie projektu budowlanego należy wystąpić o decyzję pozwolenia na budowę. Zakłada się, że obiekt będzie pełnić funkcję usługową, zgodnie z wydaną decyzją Burmistrza Pakości z dnia 28 października 2022 r., o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca powinien zaprojektować układ funkcjonalny zgodny z przygotowanym programem funkcjonalno użytkowym oraz obowiązującymi przepisami.
Inwestycja realizowana będzie na terenie kompleksu dawnego Przedszkola w Pakości a obecnego Domu Dziennego Pobytu Seniora (działka nr 78/8, obręb 0002, Pakość).
2) wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego składającego się z:
- części dziennej,
- części całodobowej,
- powierzchni utwardzonych,
- ciągów pieszych,
- zagospodarowania terenów zieleni urządzonej,
- obiektów małej architektury,
- oświetlenia terenu.
Realizacja przedsięwzięcia wymaga wykonania robót towarzyszących, do których należy zaliczyć wycinkę drzew i krzewów.
3) zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia budynku, uwzględniając wstępny wykaz wyposażenia- załącznik nr 8 do SWZ wyposażenie Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego. Szczegóły dotyczące wyposażenia muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym oraz przedstawicielem Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS).
3. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
1) analizę przez Wykonawcę pod kątem możliwości zastosowania źródeł energii odnawialnej przy projektowanym budynku;
2) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym z zakończeniem robót budowalnych, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku;
4) wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania;
5) inne konieczne prace gwarantujące wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Budynek będzie dostosowany do osób niepełnosprawnych i pozbawiony barier architektonicznych, tak aby wszystkie pomieszczenia i urządzenia były dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób z dysfunkcjami wzroku, słuchu i innymi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 Program Funkcjonalno- Użytkowy zwany dalej „PFU”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421132-8 - Instalowanie okien
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39143210-1 - Stoły do jadalni
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221110-1 - Naczynia
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221200-9 - Zastawa stołowa
39223000-1 - Łyżki, widelce
39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39143122-7 - Komody
39711130-9 - Chłodziarki
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3424656,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3482166,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3424656,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842534556
7.3.3) Ulica: WRZOSOWA 20
7.3.4) Miejscowość: TRZEMESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty: instalacyjne wod-kan, instalacyjne elektryczne, instalacyjne co, instalacyjne gazowe, instalacyjne sanitarne, dostawa stolarki, roboty ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3424656,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.