eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćBudowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525665024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/746947

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978667b6-cd57-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011620/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2886709,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno- prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją dla zadania pn.: „Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości” działającego w ramach Ośrodka Pomocy Społecznej.
Wstępnie przyjęte parametry wynikają z PFU i zostaną uszczegółowione na etapie przygotowania projektu budowlanego.
Na zakres przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
1) wykonanie prac projektowych przez sporządzenie:
- projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022r., poz. 1679);
- projektu wykonawczego z projektami branżowymi;
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarów i kosztorysów;
- dokumentacji geotechnicznej;
- innej dokumentacji nie wymienionej wyżej, a niezbędnej do prawidłowej realizacji robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania.

Na podstawie projektu budowlanego należy wystąpić o decyzję pozwolenia na budowę. Zakłada się, że obiekt będzie pełnić funkcję usługową, zgodnie z wydaną decyzją Burmistrza Pakości z dnia 28 października 2022 r., o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca powinien zaprojektować układ funkcjonalny zgodny z przygotowanym programem funkcjonalno użytkowym oraz obowiązującymi przepisami.

Inwestycja realizowana będzie na terenie kompleksu dawnego Przedszkola w Pakości a obecnego Domu Dziennego Pobytu Seniora (działka nr 78/8, obręb 0002, Pakość).

2) wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego składającego się z:
- części dziennej,
- części całodobowej,
- powierzchni utwardzonych,
- ciągów pieszych,
- zagospodarowania terenów zieleni urządzonej,
- obiektów małej architektury,
- oświetlenia terenu.
Realizacja przedsięwzięcia wymaga wykonania robót towarzyszących, do których należy zaliczyć wycinkę drzew i krzewów.

3) zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia budynku, uwzględniając wstępny wykaz wyposażenia- załącznik nr 8 do SWZ wyposażenie Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego. Szczegóły dotyczące wyposażenia muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym oraz przedstawicielem Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS).
3. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
1) analizę przez Wykonawcę pod kątem możliwości zastosowania źródeł energii odnawialnej przy projektowanym budynku;
2) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym z zakończeniem robót budowalnych, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku;
4) wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania;
5) inne konieczne prace gwarantujące wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Budynek będzie dostosowany do osób niepełnosprawnych i pozbawiony barier architektonicznych, tak aby wszystkie pomieszczenia i urządzenia były dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób z dysfunkcjami wzroku, słuchu i innymi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 Program Funkcjonalno- Użytkowy zwany dalej „PFU”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

39143210-1 - Stoły do jadalni

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39221110-1 - Naczynia

39221120-4 - Filiżanki i szklanki

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39143122-7 - Komody

39711130-9 - Chłodziarki

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213300-8 - Komputer biurkowy

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3424656,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3482166,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3424656,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842534556

7.3.3) Ulica: WRZOSOWA 20

7.3.4) Miejscowość: TRZEMESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 62-240

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty: instalacyjne wod-kan, instalacyjne elektryczne, instalacyjne co, instalacyjne gazowe, instalacyjne sanitarne, dostawa stolarki, roboty ogólnobudowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3424656,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.