Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00243291/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00246025/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii cieplnej do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930000260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7822397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpu@mops.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dce01390-dc79-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii cieplnej do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce01390-dc79-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014486/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii cieplnej do obiektów MOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZOB.281.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 635614,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
1. Dostawa energii cieplnej obejmuje w szczególności:
1.1. sprzedaż ciepła, zamówionego przez Zamawiającego, przesyłanego siecią ciepłowniczą FORTUM Power and Heat Polska Sp z o.o., do Zamawiającego, gdy węzeł cieplny stanowi własność FORTUM Power and Heat Polska Sp z o.o,
1.2. sprzedaż ciepła, zamówionego przez Zamawiającego, przesyłanego siecią ciepłowniczą FORTUM Power and Heat Polska Sp z o.o., do Zamawiającego, stanowi własność Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – dotyczy lokalizacji przy ul. Hubskiej 30-32.
2. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu ciepło z sieci ciepłowniczej na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej przy:
1) ul. Strzegomskiej 6,
2) ul. Hubskiej 30-32,
3) ul. Braniborskiej 6a,
4) ul. Rydygiera 43 a,b, 43 c,d i 45a,
5) ul. Św. Macieja 19/20,
6) ul. Reymonta 8a,
7) ul. Ciepła 15b,
8) ul. Chrobrego 34a
9) ul. Żeromskiego 79
10) ul. Wysoka 6
w ilości wynikającej z zamówionej mocy cieplnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735212,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735212,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735212,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespoł Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931020068
7.3.3) Ulica: ul. Łowiecka 24
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ ELEKTROCIEPŁOWNI WROCŁAWSKICH KOGENERACJA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ ELEKTROCIEPŁOWNI WROCŁAWSKICH KOGENERACJA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735212,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 120/2025 Dostawa energii elektrycznej
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa instalacja, montaż i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączem do sieci
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.