Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00094013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00104773/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn."
Zadanie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271
1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221778
1.5.8.) Numer faksu: 756666150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
siekierczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn."Zadanie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80738903-a862-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006079/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1692848,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Realizacja na podstawie posiadanych przez Gminę Siekierczyn dokumentacji technicznych projektowo-wykonawczych1. Zakres budowy:
Zadanie A – Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn – na ulicy Spacerowej działka nr 463, ulicy Stawowej działka nr 449 oraz ulicy Wesołej działka nr 655, obręb 0006 Zaręba,
Zadanie B – Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn – Siekierczyn, działki ew. 1106, 1109, 1113, 1115 i 1204, obręb 0003 Siekierczyn,
Zadanie C – Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn – Siekierczyn, działki ew. 731, 765, 1349, 1355, 1458, 1460, 1472/1, 1473, 1481, obręb 0003 Siekierczyn.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 493158,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Modernizacja w formule „ zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanej dokumentacji Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz Audytu OświetleniaZadanie A – Modernizacja istniejących obwodów oświetleniowych - 302 punkty oświetleniowe (PFU – modernizacja 301 punktów oświetleniowych, dobudowa 1 punktu oświetleniowego)
Zadanie B – Dobudowa nowych punktów oświetleniowych (10 sztuk)
Zadanie C – Budowa systemu monitorowania i redukcji mocy oświetlenia ulicznego dla wszystkich punktów oświetleniowych istniejących i projektowanych (włącznie z dz.
ew. nr 842, obręb Siekierczyn)
Zadanie D – Modernizacja istniejących obwodów oświetleniowych na odcinku długości ok. 2,3 km wzdłuż drogi powiatowej nr 2454D (od pierwszego słupa latarni ulicznej
w m. Siekierczyn Górny do słupa latarnii ulicznej przy skrzyżowaniu z drogą powiatową 2447D), na działce ewidencyjnej nr 765, obręb Siekierczyn
Zadanie E – Dobudowa nowych punktów oświetleniowych (26 sztuk) wraz z szafą sterowniczą na odcinku długości około 780 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 1178689,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części I i części II zadania inwestycyjnegoZakres zadania: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zadania pn.:
„Modernizacja i budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Siekierczyn” dla zadań wskazanych w części I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712658,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712658,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761578057
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 46-380
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712658,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1090000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2547000,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1208326,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOKAB Tomasz Kabata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131208810
7.3.3) Ulica: Miodowa
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1208326,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECTRO-INVEST Jędrzej Koman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131509492
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.