Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384994/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie” (II).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 56
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-lubicz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4168395-4ce7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie” (II).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4168395-4ce7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM 10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:
CZĘŚĆ 1 – ZABUDOWA MEBLOWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik n 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39137000-1 - Zmiękczacze wody
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.5.) Wartość części: 21988,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:
CZĘŚĆ 2 – ZABUDOWA MEBLOWA Z PŁYTY MEBLOWEJ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik n 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 96015,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotem niniejszej części jest:
CZĘŚĆ 3 – WYKONANIE PLANU TYLFOGRAFICZNEGO I OZNACZENIE POMIESZCZEŃ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik n 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 8455,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255415,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastromatic sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792666410
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzględniając odrzucone oferty, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca BJM Jacek Błędzki, Nowy Dwór 1, 82-500 Kwidzyn oferując cenę 139 041,66 zł oraz 36 miesięcy przedłużenia gwarancji w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie CZĘŚCI 2 zamówienia kwotę 90 845,00 zł, o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Cena za wymienioną część proponowana w najkorzystniejszej ofercie niepodlegającej odrzuceniu przekracza jednak kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Po dokonaniu analizy finansowej, uwzględniającej wszelkie skutki ewentualnego zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający uznał, że nie może zwiększyć wymienionej kwoty do zaoferowanej przez w/w Wykonawcę ceny.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił wymienione wyżej postępowanie w CZĘŚCI 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejszą ofertę na CZĘŚĆ 3 złożył Wykonawca Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01 - 237 Warszawa proponując za wykonanie tej części 181 548,00 zł. Była to jedyna oferta złożona w postępowaniu na tę część.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie CZĘŚCI 3 zamówienia kwotę 8.000,00 zł, o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Cena za wymienioną część proponowana w najkorzystniejszej ofercie niepodlegającej odrzuceniu przekracza jednak kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Po dokonaniu analizy finansowej, uwzględniającej wszelkie skutki ewentualnego zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający uznał, że nie może zwiększyć wymienionej kwoty do zaoferowanej przez w/w Wykonawcę ceny.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił wymienione wyżej postępowanie w CZĘŚCI 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp.
INNE PRZETARGI LUBICZ DOLNY
- ,,Usługa leasingu operacyjnego na dostawę zamiatarki samojezdnej dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu''
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: przetargi LUBICZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.