Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY D/S EKOLOGII W ŻYWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070558756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 22
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 861 28 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmge.zywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmge.zywiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44c7fb64-e357-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c7fb64-e357-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2019719,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w Żywcu.W ramach części 1 przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona zadania a, c, f i g Opisu Przedmiotu Zamówienia, tj.:
Zadanie a – Budowa kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego w ul. Wczasowej i Łęgowej w Żywcu. Celem
inwestycji jest odprowadzenie ścieków bytowo-gospodarczych z 4 budynków mieszkalnych oraz wykonanie jednego
przyłącza wodociągowego. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przyłącze wodociągowe objęte jest projektem architektoniczno – budowlanym pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego w ul. Wczasowej i Łęgowej w Żywcu.
Zadanie c – Budowa łącznika kanalizacji sanitarnej w ul. Podlesie w Żywcu na dz. 3986/2. Przedmiotem zamówienia jest
budowa łącznika kanalizacji sanitarnej o długości 66,8 mb, mającego na celu grawitacyjne odprowadzenie ścieków z ul. Podlesie w Żywcu z pominięciem pompowni ŁPA-P1. Inwestycja obejmuje budowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową istniejącej studni kanalizacyjnej oraz zaślepienie kanału, którym do tej pory były odprowadzanie ścieki.
Zadanie f – Przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku na dz. Nr ewid. 4444/2 przy ul. Ks. Pr. St. Słonki 29 w Żywcu,
Kanały grawitacyjne Dz 160 PVC SDR34 SN8 4,66 mb. Kanały grawitacyjne Dz 200 PVC SDR34 SN8 9,35 mb
Zadanie g – Zabudowa studni osadnikowych oraz bramy wjazdowej na tłoczni ŻM-T22 w Żywcu na ul. Bohaterów Września
wraz z montażem zasuw na kanale tłocznym w rejonie ul. Bohaterów Września i Krakowskiej w Żywcu. Przedmiotem
zamówienia jest:
- zabudowa dwóch studni osadnikowych Dn 1000 bet. na kanale fi 300 oraz fi 500 w rejonie tłoczni ścieków ŻM-T22, która
zlokalizowana jest przy ul. Bohaterów Września w Żywcu (nr dz. ewid.11000/10),
- zamontowanie bramy wjazdowej o wymiarach szer. 6m wys. 2m w linii ogrodzenia tłoczni ścieków ŻM-T22, - montaż 9 szt.
zasuw nożowych kołnierzowych Dn 100 w studniach czyszczakowych za trójnikiem redukcyjnym, w ciągu kanału tłocznego
fi 110 w Żywcu w rejonie ul. Bohaterów Września oraz Krakowskiej. Miejsce zabudowy studni osadnikowych, zamontowania
bramy wjazdowej oraz lokalizacja montażu zasuw jest przedstawiona na załączniku mapowy i dołączona do materiałów
przetargowych. Zakres rzeczowy obejmuje również roboty tymczasowe, towarzyszące oraz odtworzenie nawierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 597949,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia: „Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w Gilowicach”.Zadanie b – Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie działek 127/6 i 4833 w m. Rychwałd gm. Gilowice.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Gilowice. W związku ze
zmianą sposobu użytkowania dz. nr ewid. 127/6 oraz zmiana zagospodarowania terenu konieczna jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej.
ZAKRES RZECZOWY KANALIZACJA SANITARNA: PVC Dz315 28,5 mb. Realizacja robót będzie polegać na budowie
odcinka kanalizacji sanitarnej Sist. – S1 – S2 oraz wypłyceniu istniejącej studni czyszczakowej wraz z wykonaniem kinety zgodnie z projektowanym przepływem ścieków. Zakres niniejszego zadania będzie obejmował również regulację 5 studni kanalizacyjnych do nowych rzędnych terenu. Zakres rzeczowy obejmuje również roboty tymczasowe, towarzyszące oraz
odtworzenie nawierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 55951,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 przedmiotu zamówienia: „Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w Koszarawie”.Zadanie d – Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej na dz. nr ewid. 4271/1 w m. Koszarawa Bystra. Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Koszarawa. W związku ze zmianą sposobu użytkowania dz. nr 4271/1 wynikła konieczności przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, tak aby jej trasa przebiegała wzdłuż granic administracyjnych ww. działki. Inwestycja polega na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od studni oznaczonej S2 do S5 (połączenie z istniejącą siecią kanalizacyjną Dz63 PR-RC).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 68188,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 przedmiotu zamówienia: „Budowa nowej kanalizacji sanitarnej w Węgierskiej Górce”.Zadanie e – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ronda drogi ekspresowej S1 w stronę Węgierskiej Górki.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Węgierska Górka oraz gminy Radziechowy-Wieprz m. Przybędza wraz z przyłączem na dz. nr ewid. 4393/26 obręb Przybędza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 652630,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie h – „Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w ulicy Widokowej w miejscowości Wieprz”. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w celu podłączenia do sieci kanalizacyjnej budynków mieszkalnych przy ul. Widokowej w m. Wieprz w gm. Radziechowy-Wieprz.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 644999,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496253,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798877,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46440,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62900,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56596,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75812,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 4 została złożona jedna oferta z ceną 749 999,40 zł. Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla tej części wynosi 652 630,53zł. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia, do ceny złożonej oferty, należało unieważnić część 4 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749999,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749999,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 5 została złożona jedna oferta z ceną 920 095,35 zł. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla tej części wynosi 644 999,21 zł. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia, do ceny złożonej oferty, należało unieważnić część 5 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920095,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920095,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.