Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209411/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4490ef7-ce79-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070018/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola".
5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 Branża architektoniczna i konstrukcyjna:5.2.1.1 roboty demontażowe i rozbiórkowe,5.2.1.2 izolacja przeciwwilgociowa pozioma,5.2.1.3 elementy konstrukcyjne żelbetowe,5.2.1.4 elementy konstrukcyjne stalowe,
5.2.1.5 uzupełnienie i naprawa ścian, zamurowanie otworów,
5.2.1.6 ścianki działowe,5.2.1.7 stolarka okienna i drzwiowa (wewnętrzna i zewnętrzna),5.2.1.8 ścianki systemowe (sanitariaty),5.2.1.9 tynki i okładziny wewnętrzne,5.2.1.10 roboty malarskie,
5.2.1.11 podłogi,posadzki i izolacje,5.2.1.12 pozostałe roboty wewnętrzne,5.2.1.13 roboty zewnętrzne:5.2.1.13.1 zabezpieczenie terenu budowy,5.2.1.13.2 roboty elewacyjne,
5.2.1.13.3 przebudowa schodów zewnętrznych. 5.2.2 Branża instalacyjna:
5.2.2.1 kotłownia,5.2.2.2 wewnętrzna kanalizacja sanitarna,5.2.2.3 biały montaż,5.2.2.4 instalacje wodne,5.2.2.5 instalacje p-poż.,
5.2.2.6 instalacja gazowe,5.2.2.7 instalacja wody w gruncie,5.2.3 Branża elektryczna:5.2.3.1 rozdzielnice, tablice, urządzenia elektryczne,5.2.3.2 kable i przewody,5.2.3.3 trasy kablowe,5.2.3.4 montaż osprzętu instalacji oświetleniowej,5.2.3.5 montaż opraw oświetleniowych,5.2.3.6 gniazda elektryczne,5.2.3.7 instalacja połączeń wyrównawczych,5.2.3.8 badania i pomiary5.2.4 Kotłownia II :5.2.4.1 instalacja c.o.,5.2.4.2 kotłownia II piętro,
5.2.4.3 instalacja p-poż.,5.2.4.4 instalacja gazowa,5.2.4.5 roboty budowlane i instalacyjne wod. -kan.5.2.5 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,5.2.6 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym : 5.2.6.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,5.2.6.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy,5.2.6.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.2.6.4 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy wymagane),
5.2.6.5 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia,5.2.6.6 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,5.2.6.7 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych ,
5.2.6.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie, który dotyczy przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze robót.
5.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.7 Użycie materiałów równoważnych jest warunkowane uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. 5.8 Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne.
5.9 Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.5.10 Obiekt przedszkola prowadzi zajęcia dydaktyczne z dziećmi do 24 czerwca 2024r., w godz. od 7.00 do 16.00 .5.11 Wykonawca przed przekazaniem terenu budowy przedstawi do akceptacji Dyrekcji ZSS w Rzykach harmonogram godzinowy prowadzenia prac budowlanych oraz sposób zabezpieczenia terenu robót budowlanych na poszczególnych etapach robót. Podjęcie prac w trakcie roku szkolnego, tj. przed 24 czerwca wymaga uzyskanie zgody dyrekcji obiektu na ich wykonywanie. Wszelkie zabezpieczenia obiektu w trakcie robót budowlanych muszą uwzględniać bezpieczeństwo użytkowników budynku w szczególności dzieci . 5.12 Termin 31.07.2024r. jest nieprzekraczalny dla robót budowlanych, gdyż przedszkole musi być wyposażone i rozpocząć działalność od 1 września 2024 r.5.13 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia.5.14 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych.5.15 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.14.5.16 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym w wezwaniu terminie następujących dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.14. czynności w trakcie realizacji zamówienia:5.16.1 oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,5.16.2 oświadczenia zatrudnionych pracowników zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika,
[...]5.22 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195344,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1333082,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195344,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorca Mateusz Nikiel P.U.H. „INSTAL-PARTNER” WOD-KAN. GAZ. C.O. Mateusz Nikiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492257611
7.3.3) Ulica: ul. Beskidzka 74
7.3.4) Miejscowość: Witkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-650
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. "INSTAL - PARTNER" MATEUSZ NIKIEL
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. "INSTAL - PARTNER" MATEUSZ NIKIEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195344,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.