Og³oszenie z dnia 2023-06-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00352873/01 - Wynik z dnia 2023-08-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac zwi±zanych z przygotowaniem miejsca posadowienia, w tym podbudowy – okrêtu typu Kobben na terenie ekspozycji plenerowej MMW w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220362320
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zawiszy Czarnego 1B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-374
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586201381
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeummw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeummw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac zwi±zanych z przygotowaniem miejsca posadowienia, w tym podbudowy – okrêtu typu Kobben na terenie ekspozycji plenerowej MMW w Gdyni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a48ef44c-1408-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00278416
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00136320/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa ¿elbetowej niecki dla osadzenia przygotowanego do zwiedzania okrêtu podwodnego typu Kobben wraz z dostosowaniem rejonu posadowienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeummw3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeummw.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Szczegó³owe informacje w tym zakresie zawarte s± w punkcie 9 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: - Zamawiaj±cy, zgodnie z §3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) dalej: „Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://platformazakupowa.pl tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
- Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 09.11.2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych:
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z,
c) w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie i bêd± odrzucone.
- Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
- Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
- Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
- Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
- Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Szczegó³owe informacje w tym zakresie zawarte s± w punkcie 9 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1 B, 81-374 Gdynia, tel.: 58 620-1381, e mail: sekretariat@muzeummw.pl. Zebrane kategorie danych to: imiona i nazwiska osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.
24.2. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
24.3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
24.4. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres, w którym przepisy prawa nakazuj± przechowywaæ dane, zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzenia Prezesa RM z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych i sporz±dzanej na ich podstawie Instrukcji kancelaryjnej obowi±zuj±cej w Muzeum – tj. przez okres 5 lat. Umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat.
24.5. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy.
24.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
24.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
24.11. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
24.12. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/MMW/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zwi±zanych z przygotowaniem miejsca posadowienia, w tym podbudowy – okrêtu typu Kobben na terenie ekspozycji plenerowej MMW w Gdyni.
3.2. Przedmiotem docelowej inwestycji jest przebudowa ekspozycji zewnêtrznej Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w zakresie budowy ekspozycji okrêtu podwodnego Sokó³ typu Kobben przy ul. Zawiszy Czarnego 1B w Gdyni (od strony Bulwaru Nadmorskiego) na dzia³kach nr 361, 363, 369 w obrêbie 0016 (Kamienna Góra) w jedn. ewid. 22602_1 (Gdynia).
3.3. Zakres robót budowlanych bie¿±cego etapu, tj. do czasu przewiezienia okrêtu podwodnego:
a) zabezpieczenie eksponatów w bezpo¶rednim s±siedztwie budowy, z ich przeniesieniem / docelowym przeniesieniem oraz z napraw± / wykonaniem podbudowy betonowej (z ew. doj¶ciem / krótkim dojazdem) - zakres wg przedmiaru,
b) rozbiórka istniej±cego ogrodzenia ¿elbetowo-kamiennego ze stalowymi kratami (do ponownego wykorzystania kamieni i stalowych krat),
c) wykonanie ¶cianki oporowej wraz z wykonaniem jej projektu,
d) roboty ziemne w celu wykonania niecki dla okrêtu; z uwzglêdnieniem dope³nienia formalno¶ci zwi±zanych z zajêciem pasa drogowego wzd³u¿ budowy z ZDiZ w Gdyni; nale¿y przygotowaæ siê na konieczno¶æ przyjêcia minimalnej mo¿liwej szeroko¶ci „pasa” (Bulwar Nadmorski),
e) wykonanie szczelnej ¿elbetowej p³yty dennej, z dostaw± i monta¿em studni deszczowej i rury PE dn 200 poza obrys niecki,
f) wykonanie ¶cianki od strony Bulwaru Nadmorskiego i zasypanie wykopu z odtworzeniem p³yt chodnikowych (odbiór ZDiZ Gdynia) - ¶cianka na granicy dzia³ki.
Pozosta³e informacje zawiera punkt 3 SWZ oraz za³±cznik nr 10 do SWZ (dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 2.6. Zamawiaj±cy przewiduje, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP). Zamawiaj±cy okre¶la ewentualny zakres robót budowlanych oraz warunki, na jakich zostan± one udzielone:
2.6.1 Zakres robót budowlanych: w pe³nym zakresie lub w czê¶ci, zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego, wg projektu, tj.: roboty ziemne, rozbiórkowe, demonta¿owe, betonowe, ¿elbetowe, roboty konstrukcyjne, roboty wykoñczeniowe, przepusty, instalacje kanalizacji deszczowej.
2.6.2 Warunki, na jakich zostan± udzielone:
a) udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót nast±pi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
b) zamówienie polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót powierzone bêdzie wykonawcy, któremu zamawiaj±cy udzieli pierwotnego zamówienia,
c) zamówienie polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót udzielone zostanie w trybie z wolnej rêki, na podstawie art. 213 -217 oraz art. 304-306 ustawy PZP,
d) przed udzieleniem zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy zaproszenie do negocjacji oraz wzór umowy, okre¶laj±cy warunki realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
− dok³adny przedmiot lub zakres,
− termin realizacji zamówienia,
− obowi±zki zamawiaj±cego i wykonawcy,
− wysoko¶æ wynagrodzenia oraz sposób rozliczenia,
− warunki gwarancji,
− rodzaje odbiorów,
− kary umowne.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug punktu 17 SWZ. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, wynikaj±c± z sumy punktów przyznanych w kryterium nr 1, nr 2 i nr 3 (K1 + K2 + K3)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:7.1. Dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- nie wymaga siê.
7.2. Dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
- nie wymaga siê.
7.3. Dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê nie mniejsz± ni¿ 3.000.000 z³.
7.4. Dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane, ka¿da polegaj±ca na wykonaniu konstrukcji ¿elbetowej w ilo¶ci minimum 400 m3 z zastosowaniem technologii „bia³ej wanny”, przy czym co najmniej jedna z tych robót by³a zrealizowana z zastosowaniem zabezpieczenia wykopu na g³êboko¶æ minimum 4 m.
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e skieruje do realizacji zamówienia osobê, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy:
- musi posiadaæ uprawnienia budowlane w ww. specjalno¶ci bez ograniczeñ oraz byæ wpisany na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
- musi posiadaæ co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy,
- musi posiadaæ do¶wiadczenie jako kierownik budowy - w kierowaniu co najmniej trzema zadaniami dotycz±cymi robót budowlanych ¿elbetowych po³±czonych z robotami budowlanymi rozbiórkowymi, ka¿de zadanie o warto¶ci min. 1,0 mln z³ brutto.
Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zgodnie z za³±cznikiem 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: c) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
d) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 7 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
e) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 5.000 z³.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
b) Korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
c) ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
22.3. Zmiany umowy mog± nast±piæ w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP.22.4. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy,
b) zmiany terminu realizacji zamówienia,
c) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spe³nienia przez nowe osoby wymogów, które spe³ni³y osoby wskazane w ofercie,
d) zmiany wprowadzaj±cej rozwi±zania zamienne pod warunkiem, ¿e bêdzie to skutkowa³o usprawnieniem lub zwiêkszeniem bezpieczeñstwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jako¶ci sk³adaj±cych siê na niego elementów/urz±dzeñ/materia³ów.
22.5. Zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a) czê¶æ robót nie zostanie wykonana,
b) czê¶æ robót zostanie zast±piona robotami zamiennymi, tañszymi ni¿ przewidziane w ofercie Wykonawcy,
c) materia³y lub urz±dzenia przewidziane w ofercie Wykonawcy zostan± zast±pione materia³ami lub urz±dzeniami tañszymi, o parametrach technicznych i w³a¶ciwo¶ciach równorzêdnych z parametrami technicznymi i w³a¶ciwo¶ciami materia³ów i urz±dzeñ przewidzianych w ofercie,
d) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych,
e) zmiana technologii wykonywania robót, rozwi±zañ technicznych i materia³owych oraz zmiana w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowana przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, w sytuacji, gdy:
zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwi±zañ bêdzie grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
wyst±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów dopuszczaj±cych stosowanie okre¶lonych w projekcie technologii i materia³ów,
zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
22.6. Okoliczno¶ci oraz zasadno¶æ zmiany wynagrodzenia musz± byæ potwierdzone protoko³em konieczno¶ci podpisanym przez obie strony umowy. Zmiana wynagrodzenia nast±pi w formie aneksu, na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiaj±cego kosztorysu ró¿nicowego sporz±dzonego przez Wykonawcê z zastosowaniem cen, stawek i wska¼ników narzutów jak w kosztorysie ofertowym Wykonawcy dla niniejszego zamówienia, a w przypadku nowych pozycji kosztorysowych – cen i stawek nie wy¿szych ni¿ wed³ug powszechnie dostêpnych cenników (Sekocenbud, Orgbud, Bistyp, Wacetob) aktualnych na dzieñ sporz±dzania kosztorysu.
22.7. Zmiana terminu realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) wyst±pienia zdarzeñ losowych maj±cych charakter si³y wy¿szej, które uzasadniaj± wprowadzenie zmian do umowy,
b) przeszkód obiektywnych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca,
c) zmian w zakresie dofinansowania inwestycji ze ¶rodków zewnêtrznych,
d) dzia³aniami osób trzecich uniemo¿liwiaj±cymi wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeummw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-12 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy wykluczy:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Us³uga kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek p³ywaj±cych z O¶rodka Szkolenia ¯eglarskiego Marynarki Wojennej.
- Roboty ziemne w obrêbie koryta rzeki Elbl±g, poza jej nurtem w ramach Etapu IV projektu inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wodnej ³±cz±cej Zalew Wi¶lany z Zatok± Gdañsk±"
- Dostawa na potrzeby projektu Koliber - maty absorpcyjne - powtórne
- ¦wiadczenie us³ugi Sternika/ Mechanika/ Mechatronika dla IM UMG
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i m³odzie¿y z FASD, prowadzenie grup wsparcia
- Dostawa odczynników i drobnego sprzêtu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotu³ach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostêpna przestrzeñ publiczna w budynku Urzêdu Gminy w Smêtowie Granicznym
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego polegaj±cego na Termomodernizacji budynku przy ul. Cybisa 1 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacj±.
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Gi¿ycku
- Wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkó³ Technicznych i Bran¿owych w Brzesku
- Rozbudowa i przebudowa budynku Urzêdu Gminy w Grabicy
wiêcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.