Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH POŁOŻONYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO PRZY UŻYCIU EMULSJI I GRYSÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748151657
1.5.8.) Numer faksu: 748151573
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d2aae7d-f603-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH POŁOŻONYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO PRZY UŻYCIU EMULSJI I GRYSÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d2aae7d-f603-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083690/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 NAPRAWA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH POŁOŻONYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO PRZY UŻYCIU EMULSJI I GRYSÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji i grysów według potrzeb i wskazań Zamawiającego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego – w ilości szacunkowo 750 ton , do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
Uwaga !
Ilość ton do wbudowania będzie określona w umowie w oparciu o zaoferowaną cenę brutto wbudowania 1 tony mieszanki do wysokości środków przeznaczonych na wykonanie przedmiotu zamówienia, może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości ton do wbudowania z uwagi na zaoferowaną jednostkową cenę wbudowania materiału.
Wykonawca winien właściwie wykonać zamówienie, ze szczególnym uwzględnieniemi wskazaniem przez Zamawiającego aspektów technologicznych oraz głównych obowiązków tj:
• Właściwie oznakować i zabezpieczyć miejsca prowadzonych prac naprawczych;
• Na wniosek Zamawiającego dokonanie ważenia pojazdu naprawczego z ładunkiem przed rozpoczęciem i po zakończeniu prac w danym dniu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (koszty ważenia ponosi Zamawiający);
• Wykonywania prac naprawczych przy użyciu emulsji i grysów w następujących warunkach atmosferycznych – średnia temperatura powietrza min. +15° C z poprzedzających 48 godzin, sucha nawierzchnia jezdni, spękań i ubytków bez śladów wilgoci;
• Każdorazowe przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do wbudowania, do stosowania w budownictwie i drogownictwie ze szczególnym uwzględnieniem ich pochodzenia;
• Każdorazowo umożliwienie kontroli Zamawiającemu stopnia czystości grysów stosowanych do wbudowania pod względem występowania frakcji ilastych i pylastych – materiał powinien być płukany. W przypadku stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego zanieczyszczenia grysów, Zamawiający nie wyrazi zgody na ich wbudowanie.
UWAGA: W przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę wyżej wymienionych obowiązków, Zamawiający rości sobie prawo do odstąpienia od zawartej umowy na zasadach w niej określonych oraz zawartych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny
Technologia wykonania robót oraz wymagania i warunki wykonania oraz odbioru robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ogólnych i szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3.
UWAGA: Wymagana gwarancja na wykonane roboty minimum 8 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Zamawiający każdorazowo wskaże odcinki pasów drogowych przeznaczonych do remontu.
1. Wymagania w stosunku do Wykonawcy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiąc załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, by prace były wykonane w terminie 5 m-cy od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. " Piomar" Marzena Kalka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531267427
7.3.3) Ulica: Okrzei 8/3
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga !
cena jednostkowa brutto 511,68 zł.
Zważywszy, że przedmiotem zamówienia są roboty drogowe obejmujące naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu Ząbkowickiego, a ich zakres uzależniony jest od wysokości środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji tj. do 10% wartości zamówienia podstawowego, na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji powyższego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu prac robót objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.