Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00188162/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00204676/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z infrastruktura towarzyszącą w Brzezinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEDLISZCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 15A
1.5.2.) Miejscowość: Siedliszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siedliszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2553cb1e-daa9-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z infrastruktura towarzyszącą w Brzezinach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2553cb1e-daa9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001400/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brzezinach- środki z Rządowego Funduszu Polski Ład (dla PGR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1624595,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa robót wyszczególnionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który określa wymagane zakresy robót
i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Odwołanie się w nim do wstępnych doborów oraz właściwości wyrobów budowlanych nie jest obowiązujące dla Projektanta, a jedynie przykładowe i ma na celu opisanie odpowiednich standardów. Dopuszcza się zmianę układu technologicznego oraz materiałów (wyrobów) na równoważne, przy czym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe funkcjonowanie i osiągnięcie założeń funkcjonalnych obiektów oczyszczalni. Niemniej jednak istotne zmiany do przyjętych założeń opisanych w niniejszym PFU wymagają akceptacji oraz zgody Zamawiającego.
Zasadniczym celem Projektu jest poprawa jakości ścieków oraz usprawnienie pracy istniejącej oczyszczalni. W celu osiągnięcia w/w celu istniejąca oczyszczalna zostanie częściowo przebudowana (zmodernizowana) oraz rozbudowana o nowe obiekty technologiczne. Obiekty istniejącej oczyszczalni zlokalizowane są w miejscowości Brzeziny na działkach geodezyjnych nr 53/17, 53/21obręb 0006 Siedliszcze. Realizacja projektu przyczyni się do usprawnienia pracy oczyszczani ścieków oraz poprawi jakość ścieków oczyszczonych. Inwestycja obejmuje działki nr 53/12, 53/15, 53/16 (utwardzenie), 53/14 (droga), 53/17 oraz 53/21(oczyszczalnia). Obiekt znajdujący się na działce 53/17 zostanie jedynie wyremontowany.
Postępowanie prowadzone jest w formule "zaprojektuj i wybuduj" wg wymagań przedstawionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2194800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2194800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2194800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIDER & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061441389
7.3.3) Ulica: 25A
7.3.4) Miejscowość: Rogóźno
7.3.5) Kod pocztowy: 21-075
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2194800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SIEDLISZCZE
więcej: przetargi SIEDLISZCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DOMASŁAW, UL. CZEREŚNIOWA DZ. NR 8/4
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto
- Przebudowa budynku przy Placu Niepodległości 4 w Kórniku
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowo - projektowej budowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa kompleksu sportowego Orlik w Simoradzu
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Brodnica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.