Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206484/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków funkcjonowania poprzez remont i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekow-Kolonia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceków-Kolonia 51
1.5.2.) Miejscowość: Ceków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-834
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627631082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@cekow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip-ugcekow.2clicks.pl/98-zamowienia-publiczne.html; https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków funkcjonowania poprzez remont i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-718bb64f-d9db-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPRiOŚ.271.2.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156369,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i zakup wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu obejmuje:
Roboty remontowe:
Roboty rozbiórkowe - skucie płytek podłogowych i ściennych, rozbiórka ścianki działowej, rozkucia podłoża betonowego, usunięcie podłoża gruntowego
Roboty odtworzeniowe - roboty posadzkowe (wykonanie podłoża z chudego betonu, izolacja przeciwwilgociowa, izolacja termiczna z styropianu, wylewka cementowa), stolarka drzwiowa (pomieszczenia wc), okładziny ścian pomieszczeń wc i kuchni, sufit podwieszany w pomieszczeniu kuchennym, malowanie
Roboty instalacji sanitarnej oraz elektrycznej - demontaż i montaż nowej armatury sanitarnej, podejścia odpływowe i dopływowe, dostarczenie i montaż armatury sanitarnej, demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych.
Zakup monitora interaktywnego wraz z okablowaniem, elementami montażowymi i montażem
Zakup aparatu fotograficznego z funkcją nagrywania filmów wideo i funkcją do live streamingu oraz statywem
Zakup ledowej maty oświetleniowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz szczegółowym opisie wyposażenia biblioteki.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z przedmiaru robów, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Gwarancja na wyposażenie zgodnie ze szczegółowym opisem wyposażenia biblioteki
Okres rękojmi na roboty budowlane 60 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy przesyłając w dniu 26 czerwca 2023r. rezygnację z zawarcia umowy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147108,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281903,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.