Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236937/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Cmolas w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cmolas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b
1.5.2.) Miejscowość: Cmolas
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172837702
1.5.8.) Numer faksu: 172272873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Cmolas w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3232333d-30bf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007130/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Cmolas w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 437687,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302207,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1).1 CZĘŚĆ NR 1 - ZADANIE NR 1: Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego w Cmolasie i Porębach Dymarskich:1).1.1 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej i przy drodze powiatowej w Cmolasie:
a) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego,
b) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
c) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
1).1.2 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w Porębach Dymarskich:
a) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego,
b) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
c) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
1).1.3 Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej i przy drodze powiatowej w Porębach Dymarskich:
a) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejących slupach,
b) Montaż opraw oświetleniowych,
c) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót - Załącznik Nr 4.1 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.1 do SWZ.
Wymagany okres gwarancji produktowej producenta opraw oświetleniowych minimum 7 lat.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 55419,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1).2 CZĘŚĆ NR 2 - ZADANIE NR 2: Budowa oświetlenia boiska sportowego w miejscowości Cmolas:a) Budowa linii kablowej w ziemi dla oświetlenia boiska,
b) Montaż złącza kablowo – pomiarowego oraz szafy oświetleniowej,
c) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
d) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiar robót - Załącznik Nr 4.2 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.2 do SWZ.
Wymagany okres gwarancji produktowej producenta opraw oświetleniowych minimum 7 lat.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 125196,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1).3 CZĘŚĆ NR 3 - ZADANIE NR 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w Cmolasie i przy drogach gminnych w Jagodniku:1).3.1 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w Cmolasie:
a) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w ziemi,
b) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
c) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
1).3.2 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w Jagodniku:
a) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego z stacji trafo Jagodnik 2 do szafy oświetleniowej na słupie nr 48/2,
b) Montaż szafy oświetlenia ulicznego na słupie Nr 48/2
c) Dobudowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego,
d) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
e) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
1).3.3 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w Jagodniku:
a) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego,
b) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
c) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót - Załącznik Nr 4.3 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.3 do SWZ.
Wymagany okres gwarancji produktowej producenta opraw oświetleniowych minimum 7 lat.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 121592,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78380,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85254,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78380,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Elektrycznych Jan Kubik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-100-92-66
7.3.4) Miejscowość: Cmolas 290
7.3.5) Kod pocztowy: 36-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacji Elektrycznych Jan Kubik
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacji Elektrycznych Jan Kubik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78380,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wymaganym terminie nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a tym samym uchyla się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227993,17 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162868,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175426,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162868,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-MEL Adam Olko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 602-000-61-15
7.3.4) Miejscowość: Nowosielec 245
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162868,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Wieruszowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.