Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210635/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu na potrzeby jednostki - ciągnik, przyczepa, kosiarka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,89432,f8f66338aa5543d72ae9ae6cad50293b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu na potrzeby jednostki - ciągnik, przyczepa, kosiarka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e7ce18-ec74-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210635/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa fabrycznie nowego ciągnika o mocy min. 66 KMDane techniczne ciągnika o mocy min. 66 KM:
1. Moc silnika: od 66 KM do 80 KM
2. Silnik: Wysokoprężny czterocylindrowy o pojemności minimum 3.300 cm3 turbodoładowany
3. Skrzynia biegów: Liczba biegów: 6 w pełni zsynchronizowanych biegów, rewers hydrauliczny
4. Układ hydrauliczny: Wydatek pompy hydraulicznej minimum 60 l/min, minimum 2 pary gniazd hydrauliki z tyłu
5. Układ pneumatyczny: Dwu obwodowe
6. Sprzęgło: Wielotarczowe w kąpieli olejowej
7. Kabina: Z ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją, instalacja radiowa, fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, fotel pomocnika kierowcy, wycieraczki przedniej i tylnej szyby, spryskiwacze, lusterka wewnętrzne i zewnętrzne teleskopowe, wspomaganie kierownicy
8. Napęd: Na tylną i przednią oś, elektrohydrauliczne załączenie przedniego napędu oraz blokady mechanizmu różnicowego, Rodzaj napędu 4*4, napęd przekazywany za pomocą przekładni kątowej, liczba przełożeń F18/R18, typ hamulców: hydrauliczne, tarczowe, mokre z systemem hamowania na cztery koła
9. Oświetlenie: Pełne drogowe, robocze, światło ostrzegawcze pomarańczowe
10. Błotniki: Przednie i tylne
11. Wydech: Pionowy
12. Ogumienie przód i tył: Opony rolnicze
13. Podnośnik tył: Udźwig minimum 2300 kg
14. WOM: Tylni obroty 540/540 E, sterowany elektrohydraulicznie
15. Kluczyki: Dwa komplety
16. Zaczep: Transportowy automatyczny, rolniczy, obciążniki przednie
17. Homologacja:Świadectwo homologacji zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach, spełniające wymogi norm Unii Europejskiej i polskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 175900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa fabrycznie nowej przyczepy typu wywrotka z nadstawkami.Dane techniczne przyczepy:
1. Podstawowe parametry: długość/szerokość/ wysokość
Minimalna długość 3000 mm/ szerokość 1300 mm/ wysokość 1000 mm
2. Wymiary skrzyni ładunkowej: długość/szerokość/ wysokość
Minimalna długość 2300 mm/ szerokość 1200 mm/ wysokość 300 mm
3. Masa własna: Minimum 400 kg
4. Ładowność: Minimum 1000 kg
5. Liczba kół: Sztuk 2
6. Burty: aluminiowe
7. Oświetlenie: Drogowe, napięcie znamionowe 12 V
8. Homologacja: Świadectwo homologacji zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach, spełniające wymogi norm Unii Europejskiej i polskich
9. Wywrot: trzystronny
4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - dostawa fabrycznie nowej kosiarki.Kosiarka zbierającą przeznaczona do współpracy z ciągnikami małej mocy - zapotrzebowanie mocy: 20KM.
Dane techniczne kosiarki:
1. Podstawowe parametry: Minimalna szerokość robocza 1,20 m
2. Pojemność kosza: Minimalna 700 litrów
3. Waga: Minimum 250 kg
4. Rodzaj wysypu: Niski – zebrany pokos do zbiornika może być wyładowany hydraulicznie bezpośrednio na powierzchnie terenu
5. Noże: Do koszenia ze zbiorem
6. Koła przednie: Obrotowe, regulowane na wysokość, łożyskowane
7. Wał podporowy: tylny wał dogniatający i ustalający wysokość koszenia, zbieracz czyszczący
8. TUZ: standardowy kat. I i II, sworznie sprzęgające
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Uzasadnienie faktyczne: W związku z oświadczeniem otrzymanym od Wykonawcy dotyczącym odstąpienia od umowy na część 1 - dostawa fabrycznie nowego ciągnika o mocy min. 66 KM oraz brakiem innych ofert Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na część 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221277,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221277,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Armax sp. z o.o. sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470051167
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 49
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Armax sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470051167
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 49
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARMAX" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ARMAX" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dzierżawa aparatów oraz klimatyzatora wraz z sukcesywną materiałów zużywalnych dla Pracowni diagnostyki mikrobiologicznej
- Dostawa i montaż sprężarki oraz osuszacza do sprężarkowni
- Opracowanie dok. technicznej dla zad. pt. Rozwój i zwiększenie miejsc opieki długoterminowej w zakładzie op.-lecz. poprzez modernizację infrastruktury Szpitala oraz zakup niezbędnego sprzętu med.
- "Budowa łącznika pieszo-rowerowego pomiędzy osiedlem Batory a Rodzinnym Parkiem Rozrywki Trzy Wzgórza"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa maszyn rolniczych do ZSCKR w Potoczku
- Zakup i dostawa zaopatrzenia w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych na potrzeby Związku Spółek Wodnych w Sierpcu
- Zakup ciągnika rolniczego dla JRP w Strykowie
- Dostawa używanego ciągnika rolniczego
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
więcej: Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.