eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawnikiRozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trawnikach-Kolonii 48B.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trawnikach-Kolonii 48B.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 605

1.5.2.) Miejscowość: Trawniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trawnikach-Kolonii 48B.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b34db4-fbad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052587/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trawnikach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa (modernizacja) punktu odbioru ścieków dowożonych:
● Etap I – wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych niezbędnych dla wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysem w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy wraz z pozyskaniem koniecznych zgód właściwego organu na wykonanie robót montażowych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę:
- dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna:
a) Zostać przekazana w formie papierowej w języku polskim, oraz w wersji elektronicznej na nośniku USB
b) Rysunki powinny być zapisane w formacie *.pdf lub*.dwg
c) Specyfikacje techniczne powinny być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc lub *.pdf
d) Kosztorysy mają być zapisane w arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls lub *.pdf
e) Wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. Mają być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku USB, zapisane w formacie *.pdf
- do dokumentacji Wykonawca dołączy oświadczenie, że została ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia, któremu ma służyć.
● Etap II – wykonanie robót w oparciu o: opracowaną dokumentację, uzyskane wymaganych pozwoleń i realizację inwestycji. W oparciu o odpowiednie przepisy prawne i normy., w ramach II etapu Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do: - pełnienia nadzoru autorskiego i wykonywania czynności określonych w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) - przygotowania materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót - w terminie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega, iż przystąpienie do realizacji Etapu II możliwe będzie po akceptacji i przyjęciu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, przygotowanej w wyniku realizacji Etapu I przedmiotu zamówienia, która będzie zgodna z opracowanym Programem Funkcjonalno-Użytkowym:
- poprawy efektów usuwania piasku oraz zmian technologicznych w zakresie punktu odbioru ścieków dowożonych na oczyszczalnię taborem ”asenizacyjnym”, w tym wykonania w rejonie zbiorników retencjonowania ścieków – placu manewrowego (parkingu) dla samochodów asenizacyjnych wraz z droga dojazdową, ogrodzeniem i oświetleniem;
- dostawienie na terenie oczyszczalni, równolegle do istniejącego dodatkowego zbiornika retencyjnego dla ścieków dowożonych o wymiarach średnica D = 2,00 m - 2,50 m i długości L = 12 - 15,0 m
- rozdzielenia strumienia ścieków dopływających na oczyszczalnię, zgodnie z istniejącą technologią, na dwa ciągi reaktorów, co umożliwi wykonanie planowanych robót (modernizacja reaktora ciągu CMM300), przy zachowaniu wymaganego efektu oczyszczania ścieków, lub przy jedynie nieznacznym jego zmniejszeniu;
- wykonanie połączenia pojemnościowego obu zbiorników;
- montaż rusztów z napowietrzaczami rurowymi w obu zbiornikach;
- sporządzenie dokumentacji niezbędnej do wykonania prac (zgodnie z obowiązującymi przepisami) i uzyskanie na jej podstawie niezbędnych wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń (w imieniu Inwestora), z uzyskaniem map dla celów projektowych (jeśli zajdzie taka konieczność), badań hydro-geologicznych (warunki posadowienia)
- sporządzenie niezbędnych projektów wykonawczych (jeśli są konieczne);
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w tym z inwentaryzacją powykonawczą;
- wykonanie rozruchu;
- wykonanie doświetlenia placu manewrowego;
- wykonanie bram wjazdowych;
- wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych;
- uporządkowanie terenu po przeprowadzeniu prac;
- utylizacja odpadów (wraz z kosztami) powstałych podczas prac (chyba, ze inwestor podejmie decyzje o ich pozostawieniu w miejscu wskazanym w obrębie terenu oczyszczalni ścieków;
- wykonanie niezbędnych opłat za nadzory obce, badania itp.
- zapewnienie ciągłości odbioru ścieków dowożonych podczas realizacji prac;
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków;
- wykonanie pozostałych prac opisanych w niniejszym PFU obejmujących rozbudowę i modernizację punktu ścieków dowożonych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 368000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa (modernizacja) reaktora ciągu CMM300:
● Etap I – wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych niezbędnych dla wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysem w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy wraz z pozyskaniem koniecznych zgód właściwego organu na wykonanie robót montażowych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę:
- dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna:
a) Zostać przekazana w formie papierowej w języku polskim, oraz w wersji elektronicznej na nośniku USB
b) Rysunki powinny być zapisane w formacie *.pdf lub*.dwg
c) Specyfikacje techniczne powinny być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc lub *.pdf
d) Kosztorysy mają być zapisane w arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls lub *.pdf
e) Wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. Mają być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku USB, zapisane w formacie *.pdf
- do dokumentacji Wykonawca dołączy oświadczenie, że została ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia, któremu ma służyć.
● Etap II – wykonanie robót w oparciu o: opracowaną dokumentację, uzyskane wymaganych pozwoleń i realizację inwestycji. W oparciu o odpowiednie przepisy prawne i normy., w ramach II etapu Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do: - pełnienia nadzoru autorskiego i wykonywania czynności określonych w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) - przygotowania materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót - w terminie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega, iż przystąpienie do realizacji Etapu II możliwe będzie po akceptacji i przyjęciu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, przygotowanej w wyniku realizacji Etapu I przedmiotu zamówienia, która będzie zgodna z opracowanym Programem Funkcjonalno-Użytkowym:
- remontu komory sita pionowego reaktora ciągu CMM 300 (w zależności od przyjętej technologii cyklu oczyszczania ścieków w okresie remontu sita, wykonanie urządzeń zastępczych);
- zmian technologicznych reaktora biologicznego ciągu CMM 300 zakresie wykonania nowej instalacji napowietrzania ścieków w komorze osadu czynnego oraz stabilizacji;
- rozdzielenia strumienia ścieków dopływających na oczyszczalnię, zgodnie z istniejącą technologią, na dwa ciągi reaktorów, co umożliwi wykonanie planowanych robót, przy zachowaniu wymaganego efektu oczyszczania ścieków, lub przy jedynie nieznacznym jego zmniejszeniu;
- wykonanie rozruchu oczyszczalni,
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
- wykonanie niezbędnych opłat za nadzory obce, badania itp.,
- wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych;
- sporządzenie dokumentacji niezbędnej do wykonania prac (zgodnie z obowiązującymi przepisami) i uzyskanie na jej podstawie niezbędnych wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń (w imieniu Inwestora), z uzyskaniem map dla celów projektowych (jeśli zajdzie taka konieczność), badań hydro-geologicznych (warunki posadowienia)
- sporządzenie niezbędnych projektów wykonawczych (jeśli są konieczne);
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w tym z inwentaryzacją powykonawczą (jeśli jest konieczne);
- uporządkowanie terenu po przeprowadzeniu prac;
- utylizacja odpadów (wraz z kosztami) powstałych podczas prac (chyba, ze inwestor podejmie decyzje o ich pozostawieniu w miejscu wskazanym w obrębie terenu oczyszczalni ścieków.
- zapewnienie ciągłości odbioru ścieków podczas modernizacji reaktora
- wykonanie pozostałych prac opisanych w niniejszym PFU obejmującym rozbudowę (modernizację) reaktorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 1148500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna.
Art. 255 ust. 3 ustawy – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 452 640,00 zł. Do dnia 14.06.2023 do godziny 12:00 na część 1 została złożona jedna oferta. W dniu 14.06.2023 po godzinie 12:05 po otwarciu ofert okazało się, że cena oferty wynosi 1 230 000,00 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie w części 1 o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALBUDOM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260026559

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.