Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00177749/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd1a1823-dcc0-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd1a1823-dcc0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa mebli do jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177749/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.86.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37155,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części I jest jednorazowa dostawa mebli dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola tj. dla:1) Przedszkola Nr 15 w Stalowej Woli, ul. Obrońców Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola;
2) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Bohaterów Westerplatte w Stalowej Woli, ul. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola
3) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola.
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawy mebli na własny koszt
i ryzyko, do siedziby Jednostek wymienionych w pkt 1, wraz z ich wniesieniem/ustawieniem, montażem (jeżeli jest to konieczne na miejscu) oraz wydaniem ich osobie upoważnionej w godzinach pracy poszczególnych Jednostek.
3. Przed planowaną dostawą Wykonawca winien poinformować Jednostkę telefonicznie lub e-mailem o dokładnym terminie realizacji zamówienia nie później niż 2 dni przed planowaną dostawą.
4. Dostawy mogą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, zmiana dni lub godzin realizacji dostaw jest możliwa po uzyskaniu zgody poszczególnych Jednostek.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość.
6. Wykonawca oświadcza, że dostarczone w ramach niniejszej umowy meble
są fabrycznie nowe i nieużywane, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie RP, powszechnego stosowania i użytkowania. Wykonawca jest obowiązany posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa (jeżeli występują) i okazać je na każde żądanie Jednostki organizacyjnej Gminy.
7. Za szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku i montażu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość. Wykonawca zobowiązuje się skierować do wykonania przedmiotu umowy wykwalifikowany personel, dysponujący odpowiednią wiedzą umożliwiającą sprawne i terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Jednostkę (Jednostkę na rzecz której dostawa jest wykonywana). Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu umowy z wymaganiami Jednostki określonymi w niniejszej SWZ. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym nastąpi zakończenie dostawy, a protokół odbioru zostanie podpisany przez Strony bez uwag. W przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub wykazującego braki ilościowe oraz jakościowe Jednostka sporządza na tę okoliczność protokół (Załącznik nr 1 do wzoru umowy)
i powiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 7 dni roboczych dokonać wymiany towaru na pełnowartościowy pod rygorem nie uiszczenia zapłaty za zamówiony towar.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 22996,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części II jest jednorazowa dostawa mebli dla Jednostki Organizacyjnej Gminy Stalowa Wola tj. dla:1) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola.
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawy mebli na własny koszt
i ryzyko, do siedziby Jednostki wymienionej w pkt 1, wraz z ich wniesieniem/ustawieniem, montażem (jeżeli jest to konieczne na miejscu) oraz wydaniem ich osobie upoważnionej w godzinach pracy Jednostki.
3. Przed planowaną dostawą Wykonawca winien poinformować Jednostkę telefonicznie lub e-mailem o dokładnym terminie realizacji zamówienia nie później niż 2 dni przed planowaną dostawą.
4. Dostawy mogą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, zmiana dni lub godzin realizacji dostaw jest możliwa po uzyskaniu zgody Jednostki.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość.
6. Wykonawca oświadcza, że dostarczone w ramach niniejszego zamówienia meble
są fabrycznie nowe i nieużywane, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie RP, powszechnego stosowania i użytkowania. Wykonawca jest obowiązany posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa (jeżeli występują) i okazać je na każde żądanie Jednostki.
7. Za szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku i montażu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość. Wykonawca zobowiązuje się skierować do wykonania przedmiotu umowy wykwalifikowany personel, dysponujący odpowiednią wiedzą umożliwiającą sprawne i terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Jednostkę. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu umowy z wymaganiami Jednostki określonymi
w niniejszej SWZ. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym nastąpi zakończenie dostawy, a protokół odbioru zostanie podpisany przez Strony bez uwag. W przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub wykazującego braki ilościowe oraz jakościowe Jednostka sporządza na tę okoliczność protokół (Załącznik nr 1 do wzoru umowy) i powiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 7 dni roboczych dokonać wymiany towaru na pełnowartościowy pod rygorem nie uiszczenia zapłaty za zamówiony towar.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 14158,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31649,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192249 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35458 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas - Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510196511
7.3.3) Ulica: Żelazna 2
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-419
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35458 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 3 czerwca 2022 roku do godz. 9:00, do Centralnego Zamawiającego na realizację w/w zamówienia wpłynęły trzy oferty od Wykonawców:
1. BENER MICHAŁ BENKA, WILEŃSKA 59B/15, 80-215 GDAŃSK, REGON: 220471628;
2. PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI, WARSZAWSKA 151, 25-547 KIELCE, REGON: 260779849;
3. TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. JULIANA KONSTANTEGO ORDONA 2A, 01-237 WARSZAWA, REGON: 146196211;
z których najkorzystniejsza cenowo jest ofert Wykonawcy:
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI, WARSZAWSKA 151, 25-547 KIELCE, REGON: 260779849, opiewająca na kwotę: 26 950,50 zł
Zamawiający - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola na realizację zadania wskazanego w Części II postanowił przeznaczyć kwotę w wysokości 18 500,00 zł, której nie jest w stanie zwiększyć do wysokości oferty Wykonawcy.
Wobec powyższego Centralny Zamawiający postępowanie unieważnia.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Budowa budynku Muzeum Kanału Augustowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.