Og³oszenie z dnia 2024-04-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00362574/01 - Wynik z dnia 2024-06-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa profesjonalnych ¶rodków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach „UZDROWISKO KO£OBRZEG” S.A. w Ko³obrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: KSIÊDZA PIOTRA ¦CIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa profesjonalnych ¶rodków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach „UZDROWISKO KO£OBRZEG” S.A. w Ko³obrzegu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef67794c-f70f-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00278663
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029647/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 profesjonalne ¶rodki dezynfekcyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef67794c-f70f-11ee-8d01-6607a228ef1b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dc593a-93e8-a00d-8c40-ab000153ec0e#page=3:~:text=pl/mp%2Dclient/-,search,-/list/ocds%2D148610
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Marek Zasada, tel. 94/3548802, e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy
bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-ef67794c-f70f-11ee-8d01-6607a228ef1b.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum
Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê
w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
1 Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XI SWZ.
11. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje
nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
12. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci
„Formularza do komunikacji”).
13. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument
stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dc593a-93e8-a00d-8c40-ab000153ec0e#page=3:~:text=pl/mp%2Dclient/-,search,-/list/ocds%2D148610
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Tak
3.9.) Sposób dostêpu do narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: 15. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym
zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
16. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XI SWZ.
17. Opatrzenie podpisem zaufanym dopuszczalne jest w postêpowaniach o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne.
18. Opatrzenie podpisem osobistym dopuszczalne jest w postêpowaniach o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
19. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
20. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych
jako za³±czniki do jednego formularza).
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A., Ko³obrzeg 78-100, ul. Piotra ¦ciegiennego 1 wpisan± do rejestru przedsiêbiorców
pod numerem NIP: 6710101676, e-mail: sekretariat@uzdrowisko.kolobrzeg.pl,
tel. 94 35 489 10 ;
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. ul. ¦ciegiennego 1 78-100 Ko³obrzeg, lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iodo@uzdrowisko.kolobrzeg.pl ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z przepisami Prawa zamówieñ publicznych w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikaj±cego
z obowi±zku prawnego stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cego na Zamawiaj±cym, a tak¿e w celu realizacji umowy
oraz podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) ;
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp i zwi±zane s±
z niemo¿no¶ci± uczestnictwa w postêpowaniu.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, S±d) w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7. Posiada Pan/Pani:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych , gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): II. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniami,
które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPZ.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 145000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnych ¶rodków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych oddzia³ów sanatoryjnych i w gabinetach baz zabiegowych w obiektach „Uzdrowisko Ko³obrzeg” S.A. w Ko³obrzegu zgodnie z za³±cznikiem nr 1.
3. Dostarczane ¶rodki dezynfekcyjne s± transportem wykonawcy.
4. Dostawy wed³ug zapotrzebowañ miesiêcznych,
5. Dostawy na koszt dostawcy we wskazane miejsce,
6. P³atno¶æ przelewem 30 dni od wystawienia faktury
7. Wszystkie oferowane preparaty musz± byæ przeznaczone do zastosowania w obszarze medycznym, tj. w gabinetach lekarskich, pomieszczeniach zabiegowych pielêgniarskich, izolatkach, w gabinetach baz zabiegowych.
8. Oferowane ¶rodki dezynfekcyjne powinny:
a) spe³niaæ wymagania okre¶lone przepisami prawa,
b) posiadaæ wysok± jako¶æ i spe³niaæ funkcjê do jakiej zosta³y przeznaczone,
c) byæ zarejestrowanymi wyrobami medycznymi o szerokim spektrum dzia³ania
c) posiadaæ okres przydatno¶ci do u¿ycia nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy, licz±c od daty dostawy,
d) nie posiadaæ w³a¶ciwo¶ci mutagennych i rakotwórczych,
e) nie powinny niszczyæ powierzchni na które bêd± nanoszone.
f) dopuszczenie do obrotu
9. Dostarczane ¶rodki dezynfekcyjne powinny byæ przeznaczone tylko i wy³±cznie do stosowania w obszarze medycznym; w gabinetach lekarskich, pomieszczeniach zabiegowych pielêgniarskich, izolatkach, w gabinetach baz zabiegowych.
10. ¦rodki powinny posiadaæ aktualne Karty charakterystyki, dopuszczenia do obrotu, stosowne pozwolenia, badania itp.
11.Wszelkie zmiany w dokumentacji dostarczanego ¶rodka dezynfekcyjnego dotycz±ce: wycofania, ograniczenia u¿ywania/stosowania, istotnej zmiany wyników badañ klinicznych, itp. nale¿y niezw³ocznie dostarczyæ odbiorcy.
12. Nale¿y dostarczyæ odbiorcy bezp³atnie spryskiwacze, miarki/ pompki/ dozuj±ce, kraniki do przelewania preparatów itp.
13. ¦rodki dostarczane maj± byæ na koszt Dostawcy w oryginalnych opakowaniach, bez uszkodzeñ, zapakowane w sposób zabezpieczaj±cy je przed uszkodzeniem.
14. Zastrzega siê dostawy innych ¶rodków (zamienników) ni¿ wykazane w ofercie
15.W przypadku braku dostêpno¶ci ¶rodka tylko po uzgodnieniu i za zgod± odbiorcy mo¿liwe jest dostarczenie ¶rodka dezynfekcyjnego o identycznych w³a¶ciwo¶ciach i identycznym spektrum dzia³ania oraz w cenie jak ¶rodek wykazany w ofercie.
16. Dostawy maj± byæ realizowane sukcesywnie partiami zgodnie z zamówieniami czê¶ciowymi okre¶laj±cymi ilo¶æ i rodzaj ¶rodków dezynfekcyjnych .
17. Dostawca jest zobowi±zany dostarczaæ preparaty do poszczególnych obiektów pod wskazany adres
18. Realizacja zamówienia w czasie nie d³u¿szym ni¿ 36 godzin licz±c od chwili z³o¿enia zamówienia , wy³±czaj±c dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i ¶wiêta.
19.Dostawca bêdzie przyjmowa³ zlecenia na dostawy okre¶lonych ¶rodków od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 13.00, telefonicznie, e-mailem lub faksem.
20.Dostawca zobowi±zany jest do odbioru na w³asny koszt opakowañ po dostarczanych preparatach dezynfekcyjnych.
21.Dostawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia szkolenia dla pracowników odbiorcy u¿ytkuj±cych ¶rodki w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy u¿yciu dostarczanych ¶rodków dezynfekcyjnych.
22. W dniu pierwszej dostawy wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ bezp³atnie spryskiwacze, miarki/ pompki/ dozuj±ce, kraniki do przelewania preparatów.
23. ¦rodki dostarczane musz± byæ na koszt dostawcy w oryginalnych opakowaniach, bez uszkodzeñ. Nie dopuszcza siê etykiet zastêpczych. Na opakowaniu musi byæ widoczna:
nazwa produktu, data wa¿no¶ci, numer partii, ilo¶æ/masa opakowania, producent, ¶rodki bezpieczeñstwa pracy,
napisy na opakowaniach zbiorczych i jednostkowych musz± posiadaæ etykiety w jêzyku polskim.
24. Dostawca zobowi±zuje siê do odbioru opakowañ po dostarczanych ¶rodkach dezynfekcyjnych.
25. Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w czasie nie d³u¿szym ni¿ 36 godzin licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia, wy³±czaj±c dni wolne od pracy (sobota, niedziela, ¶wiêta).
26. Dostawca jest zobowi±zany dostarczaæ preparaty do poszczególnych obiektów Uzdrowiska pod wskazany adres.
27. Dostarczane ¶rodki musz± byæ opakowane w sposób zabezpieczaj±cy je przed uszkodzeniem
28. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci nabywanych na podstawie niniejszej umowy pozycji asortymentowych, wymienionych w ofercie, zale¿nie od aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
29. Zmniejszenie ilo¶ci nabywanego przedmiotu umowy (np. spowodowane mniejszym zu¿yciem) nie bêdzie skutkowa³o dla Zamawiaj±cego ¿adnymi konsekwencjami prawno- finansowymi.
30. . Dostawca zobowi±zany jest do dostarczenia zamówionego ¶rodka dezynfekcyjnego wykazanego w za³±czniku do oferty.
31. W przypadku braku dostêpno¶ci ¶rodka wykazanego w Umowie Dostawca po uzgodnieniu i za zgoda zamawiaj±cego zobowiazany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu ¶rodek dezynfekcyjny o identycznych w³a¶ciwo¶ciach i identycznym spektrum dzia³ania oraz w cenie srodka wykazanego w umowie.
32. Dostawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia Zamawiaj±cego w ¶rodki dezynfekcyjne zgodnie z Umow± .
33. W przypadku niewywi±zania siê z warunków umowy Zamawiaj±cy dokona zakupu ¶rodków od innego Dostawcy obci±¿aj±c kosztami wskazanego w umowie .
34. Zamawiaj±cy zastrzega sobie dostawy innych ¶rodkow ni¿ wykazane w zal±czniku do umowy.
35. Dostawca przeprowadzi szkolenie w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy u¿yciu dostarczanych ¶rodków dezynfekcyjnych dla pracowników Uzdrowiska Ko³obrzeg S.A. u¿ytkuj±cych ¶rodki.
36. Dostawy realizowane bêd± sukcesywnie partiami zgodnie z zamówieniami czê¶ciowymi okre¶laj±cymi rodzaj i ilo¶æ ¶rodków dezynfekcyjnych przez upowa¿nione osoby.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
1) Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie ni¿ej przedstawionych kryteriów:
- cena brutto z podatkiem VAT - C1 waga 60% = 60 pkt.
- termin p³atno¶ci (maksymalnie 30 dni) - C2 waga 20% = 20 pkt.
- termin dostawy cz±stkowych (maksymalnie 48 godzin) – C3 waga 20%= 20 pkt.
gdzie ³±czna ocena punktowa oferty ( OPO ) = C1 + C2 + C3
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cz±stkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w niniejszej SWZ.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego Wykonawcê.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy sytuacji technicznej lub zawodowej, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej jedno zamówienie, dotycz±ce dostawy profesjonalnych ¶rodków dezynfekcyjnych na kwotê minimum 100.000,00 z³ brutto.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego wykonawcê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;
Uwaga: Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) Wykazu wykonanych robót, przynajmniej jednym zadaniu, polegaj±cym na dostawie profesjonalnych ¶rodków dezynfekcyjnych na kwotê minimum 100.000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy P.z.p., z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) niniejszej SWZ, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
6. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nale¿y przed³o¿yæ w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pe³nomocnictwo musi byæ wystawione w sposób okre¶lony przepisami prawa cywilnego.
7. Osoba lub osoby sk³adaj±ce ofertê ponosz± pe³n± odpowiedzialno¶æ za tre¶æ z³o¿onego o¶wiadczenia woli na zasadach okre¶lonych w art. 297 § 1 Kodeksu karnego ( Dz. U. z 2020r. poz. 1444 z pó¼n. zm.).
8. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu.
9. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2415).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - za³±cznik nr 2 do SWZ:1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy);
3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej;
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie konsorcjum/ spó³ki cywilnej z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – o¶wiadczenie sk³adane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVIII pkt. 3.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - za³±cznik nr 2 do SWZ:1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie konsorcjum/ spó³ki cywilnej z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – o¶wiadczenie sk³adane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVIII pkt. 3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany - przed up³ywem terminu sk³adania ofert - wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych i 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy P.z.p., zgodnie z tre¶ci± Formularza ofertowego.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. - eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-21
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Remont g³ównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PER£A BA£TYKU w Ko³obrzegu
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzier¿aw± butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu, ul. £opuskiego 31-33
- Dostawa i monta¿ urz±dzeñ zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu - postêpowanie powtórzone
- Dostawy materia³ów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkañców Gminy Ko³obrzeg
- Zakup paliw p³ynnych - benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego do ¶rodków transportowych i sprzêtu Zamawiaj±cego
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków okre¶lonych w 6 pakietach.
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Starachowicach
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ¦RODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKA¯AJ¡CYCH
- Dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci, dla Poznañskich O¶rodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych, ¶rodków higieny cia³a, oraz p³ynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.