eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golądkowo › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku Dworek w formule zaprojektuj i wybuduj - etap I.1



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku Dworek w formule zaprojektuj i wybuduj – etap I.1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Golądkowo 41G

1.4.2.) Miejscowość: Golądkowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.4.7.) Numer telefonu: 23 691 40 73

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgoladkowo.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278667

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00276529/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz części pierwszej etapu pierwszego prac budowlanych w zakresie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku „dworek”, zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej - Golądkowo nr 41G, 06-120 Winnica, dz. nr 17/21. Zmiana sposobu użytkowania ma polegać na dostosowaniu obiektu do pełnienia funkcji dydaktycznych.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych,
- opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania obejmującej projekty zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlane oraz techniczne z branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, elektrycznych i teletechnicznych w zakresie obejmującym całe zadanie inwestycyjne, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; opracowana dokumentacja powinna być zgodna z programem prac konserwatorskich,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów,
- prace rozbiórkowe - demontaż konstrukcji dachu wraz z pokryciem z dachówki, rozebranie kominów, demontaż stropów drewnianych, demontaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie części wewnętrznych ścian działowych i części ścian konstrukcyjnych, skucie starych posadzek na gruncie, wyburzenie zewnętrznych schodków i podestów przy gankach wejściowych,
- w razie potrzeby wykonanie fundamentów pod nowymi ścianami konstrukcyjnymi,
- wykonanie niezbędnej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wg metody przyjętej na etapie opracowania dokumentacji projektowej,
- podbicie starych fundamentów – w razie stwierdzenia takiej konieczności podczas opracowania dokumentacji projektowej,
- wykonanie nowej posadzki na gruncie – do warstwy chudego betonu,
- wykonanie nowych ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie nowych nadproży nad drzwiami zewnętrznymi,
- wymiana części nadproży okiennych w złym stanie na nowe – w razie potrzeby,
- wymurowanie nowych kominów w miejscu starych,
- wykonanie nowego stropu drewnianego nad parterem, odzwierciedlającego stan istniejący,
- wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z jego przykryciem,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zamówienia w przypadku braku zgody Konserwatora Zabytków na zastosowanie któregoś z powyższych rozwiązań.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz części pierwszej etapu pierwszego prac budowlanych w zakresie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania wraz z urządzeniem terenu budynku „dworek”, zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej - Golądkowo nr 41G, 06-120 Winnica, dz. nr 17/21. Zmiana sposobu użytkowania ma polegać na dostosowaniu obiektu do pełnienia funkcji dydaktycznych.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych,
- opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania obejmującej projekty zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlane oraz techniczne z branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, elektrycznych i teletechnicznych w zakresie obejmującym całe zadanie inwestycyjne, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; opracowana dokumentacja powinna być zgodna z programem prac konserwatorskich,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów,
- prace rozbiórkowe - demontaż konstrukcji dachu wraz z pokryciem z dachówki, rozebranie kominów, demontaż stropów drewnianych, demontaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie części wewnętrznych ścian działowych i części ścian konstrukcyjnych, skucie starych posadzek na gruncie, wyburzenie zewnętrznych schodków i podestów przy gankach wejściowych,
- w razie potrzeby wykonanie fundamentów pod nowymi ścianami konstrukcyjnymi,
- wykonanie niezbędnej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wg metody przyjętej na etapie opracowania dokumentacji projektowej,
- podbicie starych fundamentów – w razie stwierdzenia takiej konieczności podczas opracowania dokumentacji projektowej,
- wykonanie nowej posadzki na gruncie – do warstwy chudego betonu,
- wykonanie nowych ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie nowych nadproży nad drzwiami zewnętrznymi,
- wymiana części nadproży okiennych w złym stanie na nowe – w razie potrzeby,
- wymurowanie nowych kominów w miejscu starych,
- wykonanie nowego stropu drewnianego nad parterem, odzwierciedlającego stan istniejący,
- wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z jego przykryciem,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
- dostawa źródła ciepła, którym będzie pompa ciepła oraz wykonanie odwiertów geologicznych i dolnego źródła w postaci pionowych sond gruntowych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zamówienia w przypadku braku zgody Konserwatora Zabytków na zastosowanie któregoś z powyższych rozwiązań.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. wykonania drugiej części etapu pierwszego (etap I.2) robót budowlanych obejmujących następujący zakres:
- wykonanie schodów wewnętrznych w pomieszczeniu klatki schodowej,
- montaż nowej stolarki okiennej zewnętrznej w miejsca starych okien, wraz z wykonaniem okiennic w oknach parteru - na wzór stolarki istniejącej,
- montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej – na wzór stolarki istniejącej,
- wykonanie nowych ścian działowych,
- dostawa źródła ciepła, którym będzie pompa ciepła oraz wykonanie odwiertów geologicznych i dolnego źródła w postaci pionowych sond gruntowych,
- wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników – w zakresie I etapu zadania inwestycyjnego,
- dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi – w zakresie instalacji i urządzeń zamontowanych w I etapie zadania inwestycyjnego.
Wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp została ustalona na kwotę: 1 080 000,00 zł netto.
Udzielenie powyższego zamówienia będzie uzależnione od faktu posiadania przez Zamawiającego środków finansowych, tj. uzyskania informacji o możliwości realizacji zadania w ramach wydatków budżetu państwa, które w roku 2022 nie wygasają z upływem roku budżetowego.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. wykonania drugiej części etapu pierwszego (etap I.2) robót budowlanych obejmujących następujący zakres:
- wykonanie schodów wewnętrznych w pomieszczeniu klatki schodowej,
- montaż nowej stolarki okiennej zewnętrznej w miejsca starych okien, wraz z wykonaniem okiennic w oknach parteru - na wzór stolarki istniejącej,
- montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej – na wzór stolarki istniejącej,
- wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników – w zakresie I etapu zadania inwestycyjnego,
- dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi – w zakresie instalacji i urządzeń zamontowanych w I etapie zadania inwestycyjnego.
Wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp została ustalona na kwotę: 680 000,00 zł netto.
Udzielenie powyższego zamówienia będzie uzależnione od faktu posiadania przez Zamawiającego środków finansowych, tj. uzyskania informacji o możliwości realizacji zadania w ramach wydatków budżetu państwa, które w roku 2022 nie wygasają z upływem roku budżetowego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Termin realizacji zamówienia – do 30.12.2022 r., tym:
1) do 31.10.2022 r. w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji, opinii oraz uzgodnień,
2) do 30.12.2022 r. w zakresie wykonania części pierwszej etapu pierwszego robót budowlanych.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

Po zmianie:
Termin realizacji zamówienia – do 30.12.2022 r., tym:
1) do 31.10.2022 r. w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji, opinii oraz uzgodnień,
2) do 30.12.2022 r. w zakresie wykonania części pierwszej etapu pierwszego robót budowlanych.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

Zamawiający przewiduje obligatoryjne odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
1) Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.
2) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
3) Koszt odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4) Miejsce wizji lokalnej: Golądkowo 41G, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie
5) Termin wizji lokalnej: 1 sierpnia 2022 roku, godzina 10:00 oraz 4 sierpnia 2022 roku, godzina 10:00.
6) Wizja lokalna odbędzie się z udziałem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Celem usprawnienia organizacji wizji zaleca się, aby Wykonawca, na min. 1 dzień przed terminem wizji, poinformował Zamawiającego, o chęci i terminie (jednego z określonych w pkt 5) odbycia wizji, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsgoladkowo.eu;
7) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-08-10 09:00

Po zmianie:
2022-08-11 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-08-10 09:30

Po zmianie:
2022-08-11 09:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.