eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice"Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" usytuowanej przy alei Armii Krajowej 28 w Starachowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” usytuowanej przy alei Armii Krajowej 28 w Starachowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97422d62-bea2-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” usytuowanej przy alei Armii Krajowej 28 w Starachowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97422d62-bea2-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Ochrona fizyczna osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej ,,Galeria Skałka'' w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145379,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia i osób w Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” przy Alei Armii Krajowej 28 w Starachowicach. Zakres usługi obejmuje
od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do 7:00, sobota, niedziela i święta całodobowo.
Usługa ochrony osób i mienia realizowane będą w formie:
a) bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na nieprzerwanym pełnieniu dyżuru przez umundurowanego pracownika ochrony, stałym dozorze sygnałów przesyłowych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, tj. system sygnalizacji pożarowej, podejmowanie stosownych działań w przypadku wystąpienia awarii lub ich uszkodzeniu, monitorowanie zdarzeń pożarowych po łączach telefonicznych oraz radiowych.
b) ochronie doraźnej, tj. podjazd grupy interwencyjnej.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wykaz zadań zawarto w Załączniku nr 1 do umowy.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywanych prac, celem sprawdzenia miejsca oraz warunków związanych
z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W sprawach wizji lokalnej należy kontaktować się z administratorem: Janusz Chałaciński tel.: 530 809 997.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osób, które będą pełnić funkcję: dowódcy zmiany posiadającego uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony (osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony).
Wymagania Zamawiającego dotyczące formy zatrudnienia pracowników Wykonawcy – art. 95 ustawy Pzp:
a) usługi będą świadczone przez osoby wskazane w załączniku nr 1 do umowy „Wykaz osób skierowanych do świadczenia usługi ochrony”. Powyższy wykaz Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. W wykazie muszą się znaleźć wszyscy pracownicy kwalifikowani, pełniący funkcję dowódcy zmian.
b) w przypadku zmiany składu osobowego pracowników ochrony wskazanych w wykazie,
o którym mowa w lit. a) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do niezwłocznej aktualizacji tego wykazu, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pełnienia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152077,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247427,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152077,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAWIGATOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521381846

7.3.3) Ulica: ul. Legionów Polskich 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152077,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.