Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów w gminie Dąbrowa Białostocka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solidarności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857121100
1.5.8.) Numer faksu: 85 7121 017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów w gminie Dąbrowa Białostocka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c1c960c-e8b6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017259/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów w Gminie Dąbrowa Białostocka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204859/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1) Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego osobie prawnej nad którą sprawuje on kontrolę prawną, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób.
2) Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w pkt. 1.
3) W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
4) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
5) Posiada wiedzę i doświadczenie.
6) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRG.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 41969,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów w gminie Dąbrowa Białostocka w okresie 01.07.2022r. - 30.06.2023r.
2. Na terenie Punktu jest zapewnione zabezpieczone miejsce do gromadzenia specyficznych odpadów :
- zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny,
- zużyte opony i inne wyroby gumowe,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
- zużyte baterie i akumulatory,
- przeterminowane leki,
- chemikalia,
- świetlówki, jarzeniówki i żarówki energooszczędne,
- popiół,
- tekstylia i odzież.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania w Punkcie odpadów komunalnych o kodach:
15 01 01, 15 01 05, 05 01 06, 19 12 01, 20 01 01, 15 01 02, 17 02 03, 19 12 04, 20 01 39, 15 01 04, 17 04 01 , 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 19 12 02, 19 02 03, 20 01 40, 15 01 07, 17 02 02, 19 12 05, 20 01 02, 15 01 09, 19 12 08, 20 01 11, 15 01 03, 17 02 01, 19 12 06, 19 12 07, 20 01 37*, 20 01 38, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 80, 17 01 82, 16 02 13*, 16 02 14,16 02 16, 16 06 01*, 16 06 02*, 16 06 03*, 16 06 04,16 06 05, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 99, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 19*, 20 01 80, 16 01 03, 20 02 01, 20 03 07.
4. Odpady niebezpieczne np. olej, rozpuszczalniki, farby, alkalia, termometry rtęciowe, smary, kwasy, baterie, akumulatory, świetlówki oraz przeterminowane leki, tonery i tusze drukarskie będą magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych. pojemnikach umieszczonych w wydzielonym magazynie bądź zamkniętym kontenerze.
5. Odpady elektryczne i elektroniczne będą magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach i regałach umieszczonych w wydzielonym zamkniętym magazynie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74390,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74390,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74390,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5450000511
7.3.3) Ulica: Gen. Sulika 1
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.