eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUtrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mielec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 11

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177476970

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mielec@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1755751-1539-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015791/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181058/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 270.1.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350775,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299430,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Awaryjny remont drogi leśnej nr 34 - „Zielona Linia” o nr inw. 242/111 na odcinku 1,53 km.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na awaryjnym remoncie drogi leśnej nr 34, nr inw. 242/111 na odcinku o długości 1,53 km wraz z wymianą dwóch przepustów w leśnictwie Czajkowa stanowiącej własność Skarbu Państwa będącego w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwa Mielec. Obecnie ww. droga jest drogą gruntową o charakterze bocznym.
Roboty budowlane będą polegać na:
- profilowaniu drogi na odcinku około 600 m,
- awaryjnym remoncie przepustu rurowego na rowie w km 0+556 km polegający na wymianie rury na rurę kanalizacyjną 400x6000 o wytrzymałości SN8, stabilizacja oraz obsiew trawami przyczółków,
- awaryjnym remoncie przepustu rurowego na rowie w km 1+041 km polegający na wymianie rury na dwie nowe rury kanalizacyjne 1000x6000 o wytrzymałości SN8, wykonanie dwóch żelbetonowych przyczółków,
- dowiezieniu i wbudowaniu w miejscach tego wymagających kruszywa o uziarnieniu ciągłym 31,5/63 mm o łącznej ilości kruszywa nie przekraczającej 250 m3,
- wykonaniu nawierzchni drogowej w systemie pasów o szerokości 2x80 cm oraz średniej grubości 20 cm (każda koleina) z kruszywa o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm o łącznej ilości kruszywa nie przekraczającej 500 m3,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa na całej długości objętej wykonaniem prac.
Zamówienie należy zrealizować z takiej ilości materiału, by w efekcie końcowym droga zapewniała bezproblemowy, poprawny, nie stwarzający zagrożenia przejazd dla sprzętu leśnego, samochodów osobowych oraz samochodów ciężarowych. Każdy samochód kamienia będzie odbierany przez miejscowego Leśniczego. Przekazanie będzie dokumentowane w postaci wydania zewnętrznego – WZ (zawierającego inf. nt. objętości dostarczanego kruszywa). Zamawiający zastrzega, że finalnie dla części I zamówienia nie może zostać przekroczona ilość 750 m3 kruszywa.
Składając ofertę należy założyć, że wbudowane zostanie 750 m3 kruszywa. W przypadku wbudowania mniejszej ilości kamienia, niż maksymalna ilość założona przez Zamawiającego, cena ofertowa zostanie pomniejszona o różnicę wynikającą z maksymalnego poziomu 750 m3, a rzeczywistej ilości wbudowanej wynikającej z zsumowania wszystkich WZ. W tym celu w ofercie oprócz ceny za cały przedmiot zamówienia, konieczne będzie również podanie ceny za 1 m3 kruszywa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 133550,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach Czajkowa, Cyranka oraz Mościska.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji niżej wymienionych dróg stanowiących własność Skarbu Państwa będącego w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwa Mielec.
Roboty budowlane będą polegać na:
- konserwacji nawierzchni tłuczniowej w miejscach występowania ubytków poprzez wbudowanie kruszywa o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm,
- uzupełnieniu oraz nadbudowie obsuwających się poboczy i skarp,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa na całej długości objętej wykonaniem prac.
Konserwacją objęte będą następujące drogi:
a) Leśnictwo Czajkowa:
- droga nr 22, nr inw. 242/119 o długości 3,29 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 120 m3,
- droga nr 43, nr inw. 242/111 o długości 1,43 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 40 m3,
- drogi nr 5/1 oraz 5/2, nr inw. DL/02/9 o długości 1,34 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 40 m3,
- droga nr 45/1, nr inw. DL/02/4 o długości 0,35 km wraz z placem manewrowym, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 80 m3,
- droga nr 37, nr inw. DL/02/5 o długości 1,25 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 20 m3.

b) Leśnictwo Cyranka:
- droga nr 145, nr inw. 220/837 o długości 3,56 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 25 m3,
- droga nr 112, nr inw. DL/01/18 o długości 2,04 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 50 m3,
- droga nr 146, nr inw. DL/01/1 o długości 1,45 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 20 m3.

c) Leśnictwo Mościska:
- droga nr 100, nr inw. 220/746 o długości 2,20 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 150 m3,
- droga nr 106, nr inw. DL/03/17 o długości 0,54 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 80 m3,
- droga nr 145, nr inw. 220/837 o długości 0,84 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 5 m3,
- droga nr 112, nr inw. DL/01/18 o długości 0,81 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 15 m3.
Zamówienie należy zrealizować z takiej ilości materiału, by w efekcie końcowym ww. drogi zapewniały bezproblemowy, poprawny, nie stwarzający zagrożenia przejazd dla sprzętu leśnego, samochodów osobowych oraz samochodów ciężarowych. Każdy samochód kamienia będzie odbierany przez miejscowego Leśniczego. Przekazanie będzie dokumentowane w postaci wydania zewnętrznego – WZ (zawierającego inf. nt. objętość dostarczanego kruszywa). Zamawiający zastrzega, że finalnie dla części II zamówienia nie może zostać przekroczona ilość 645 m3 kruszywa.
Składając ofertę należy założyć, że wbudowane zostanie 645 m3 kruszywa. W przypadku wbudowania mniejszej ilości kamienia, niż maksymalna ilość założona przez Zamawiającego, cena ofertowa zostanie pomniejszona o różnicę wynikającą z maksymalnego poziomu 645 m3 a rzeczywistej ilości wbudowanej wynikającej z zsumowania wszystkich WZ. W tym celu w ofercie oprócz ceny za cały przedmiot zamówienia, konieczne będzie również podanie ceny za 1 m3 kruszywa.
Zamawiający informuje, że w przypadku części II możliwe będzie przesunięcie części ewentualnie niewykorzystanego kruszywa na jednej z dróg na inną drogę, gdzie tego kruszywa zabraknie. O każdorazowym takim przesunięciu Wykonawca powiadomi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 74820,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach Ostrowy, Pateraki, Szydłowiec oraz Malinie.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji niżej wymienionych dróg stanowiących własność Skarbu Państwa będącego w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwa Mielec.
Roboty budowlane będą polegać na:
- konserwacji nawierzchni tłuczniowej w miejscach występowania ubytków poprzez wbudowanie kruszywa o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm,
- uzupełnieniu oraz nadbudowa obsuwających się poboczy i skarp,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa na całej długości objętej wykonaniem prac.
Remontem objęte będą następujące drogi:
a) Leśnictwo Ostrowy:
- droga nr 11, nr inw. 242/92 o długości 4,75 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 200 m3,
- droga nr 21, nr inw. 242/75 o długości 1,55 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 60 m3,
- droga nr 27, nr inw. 220/1150 o długości 1,74 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 50 m3,
- droga nr 9, nr inw. 242/93 o długości 1,28 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 40 m3,
- droga nr 49, nr inw. DL/04/15 o długości 0,92 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 30 m3,
- droga nr 47, nr inw. 242/97 o długości 1,52 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 20 m3.

b) Leśnictwo Pateraki:
- droga nr 79, nr inw. 242/280 o długości 3,82 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 45 m3,
- droga nr 70, nr inw. 220/839 o długości 1,85 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 35 m3,
- droga nr 73, nr inw. 220/849 o długości 2,25 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 30 m3.
c) Leśnictwo Szydłowiec:
- droga nr 144, nr inw. DL/06/9 o długości 2,83 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 10 m3.

d) Leśnictwo Malinie:
- droga nr 65, nr inw. 220/836 o długości 2,30 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 150 m3,
- droga nr 97, nr inw. 220/834 o długości 2,72 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 100 m3,
- droga nr 79, nr inw. 242/280 o długości 0,33 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 5 m3,
- droga nr 70, nr inw. 220/839 o długości 0,55 km, łączna ilość kruszywa nie przekraczająca 10 m3.
Zamówienie należy zrealizować z takiej ilości materiału, by w efekcie końcowym ww. drogi zapewniały bezproblemowy, poprawny, nie stwarzający zagrożenia przejazd dla sprzętu leśnego, samochodów osobowych oraz samochodów ciężarowych. Każdy samochód kamienia będzie odbierany przez miejscowego Leśniczego. Przekazanie będzie dokumentowane w postaci wydania zewnętrznego – WZ (zawierającego inf. nt. objętość dostarczanego kruszywa). Zamawiający zastrzega, że finalnie dla części III nie może zostać przekroczona ilość 785 m3 kruszywa.
Składając ofertę należy założyć, że wbudowane zostanie 785 m3 kruszywa. W przypadku wbudowania mniejszej ilości kamienia, niż maksymalna ilość założona przez Zamawiającego, cena ofertowa zostanie pomniejszona o różnicę wynikającą z maksymalnego poziomu 785 m3, a rzeczywistej ilości wbudowanej wynikającej z zsumowania wszystkich WZ. W tym celu w ofercie oprócz ceny za cały przedmiot zamówienia, konieczne będzie również podanie ceny za 1 m3 kruszywa.
Zamawiający informuje, że w przypadku części III możliwe będzie przesunięcie części ewentualnie niewykorzystanego kruszywa na jednej z dróg na inną drogę, gdzie tego kruszywa zabraknie. O każdorazowym takim przesunięciu Wykonawca powiadomi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 91060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196185,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198223,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198223,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671005566

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198223,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105198,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116622,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105198,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671005566

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105198,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128031,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149660,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128031,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671005566

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128031,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.