Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201449/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Gminnego Żłobka nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Ruścu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Gminnego Żłobka nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Ruścu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc2da18-e7c3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035134/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynku Gminnego Żłobka Nr 1 " Zaczarowany ogród" w Ruścu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201449/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Gminnego Żłobka nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Ruścu, , w tym wykonanie wszystkich nw. robót zgodnie z normami branżowymi, przedmiarem robót (stanowiącym materiał pomocniczy) oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin, a w szczególności:
1) Wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych i pokrycia dachowego;
2) Docieplenie stropodachu w przestrzeni pod blachodachówką za pomocą styropianu lub innego materiału izolacyjnego o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,038 wraz z pracami pomocniczymi. Według szczegółowych rozwiązań ujętych w audycie energetycznym. Przewidywana grubość materiału izolacyjnego to 20 cm. Z uwagi na brak okapu połaci dachowej należy wszystkie krokwie przedłużyć o 60 cm poza lico ściany. Wykończenie okapu należy wykonać z podbitki PCV na podkonstrukcji rusztu drewnianego;
3) Wymiana drzwi zewnętrznych kondygnacji nadziemnej na drzwi energooszczędne wraz z pracami pomocniczymi. Według szczegółowych rozwiązań ujętych w audycie energetycznym. Przewiduje się zastosowanie drzwi o współczynniku przenikania ciepła na poziomie U=1,3 W/m2K;
4) Wymiana źródła ciepła na kocioł gazowy kondensacyjny wyposażony w regulator pogodowy do sterowania kotłem wraz z pracami pomocniczymi. Przebudową komina na potrzeby kotła kondensacyjnego wraz z pracami pomocniczymi;
5) Wymiana parapetów zewnętrznych;
6) Osuszenie oraz wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian;
7) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 32 kWp, w skład którego wchodzi montaż paneli, inwertera, wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych tras kablowych i zabezpieczeń prądowych wraz z pracami pomocniczymi;
8) Remont schodów zewnętrznych wejścia frontowego.
2. Zamawiający wymaga, aby prace związane z termomodernizacją pokrycia dachowego były realizowane w miesiącu sierpniu, ze względu na funkcjonowanie placówki (przerwa wakacyjna). Pozostałe prace mogą być realizowane równolegle a zakończenie ich może nałożyć się na okres funkcjonowania placówki. W trakcie realizacji prac, należy odpowiednio zabezpieczyć, oznakować teren robót. Roboty budowalne, w żaden sposób nie mogą ograniczać funkcjonowania placówki.
3. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Specyfikacja techniczna;
2) Audyt energetyczny wraz ze świadectwem energetycznym;
3) Audyt ex-ante;
4) Studium wykonalności dla projektu;
5) Przedmiar robót (materiał pomocniczy).
4. Na prace objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824280,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824280,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824280,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "ELLA" Bronisław Gawrylczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360002442
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "ELLA" BRONISŁAW GAWRYLCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "ELLA" BRONISŁAW GAWRYLCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824280,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
- Zakup, dostawa i montaż mebli (gabinety stomatologiczne) dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Opracowanie projektów planów miejscowych dla obszarów w Gminie Nadarzyn
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.