Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00326341/01 - Wynik z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych - zakup 30 drukarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-514
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279029
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00267104
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści Umowy w sytuacji: 1) zmian wysokości podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; 2) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas, jaki oddziaływanie siły wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu Umowy; 3) gdy możliwe będzie dostarczenie przedmiotu Umowy uwzględniającego rozwój techniczny lub technologiczny, zastosowanie nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te dostępne na rynku w chwili zawarcia Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastąpienia przedmiotu Umowy pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wynikających z OPZ; 4) przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania procedury odwoławczej.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści Umowy w sytuacji:
1) zmian wysokości podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas, jaki oddziaływanie siły wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu Umowy;
3) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych przez ustawodawcę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wykazanie wpływu zmian kosztów na wykonanie przedmiotu Umowy spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego;
4) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 427) – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wykazanie wpływu zmian kosztów na koszty wykonania Umowy spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego;
5) gdy możliwe będzie dostarczenie przedmiotu Umowy uwzględniającego rozwój techniczny lub technologiczny, zastosowanie nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te dostępne na rynku w chwili zawarcia Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastąpienia przedmiotu Umowy pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wynikających z OPZ;
6) przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania procedury odwoławczej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.