Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232734/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523023034
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa2c7ae-db8b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ulica Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 613448,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się wykonanie przebudowy drogi gminnej na ulicy Strzeleckiej w Janowcu Wielkopolskim na odcinku podstawowym od km 0+000,00 do km 0+423,00 (odcinek nr 1 L=423,00 m) o nawierzchni bitumicznej oraz odcinku dodatkowym od km 0+000,00 do km 0+0,096 (odcinek nr 2 L1=96,00 m).
L=423,00 m+ 96,00 m
1.2.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod Główny CPV 45233142-6- Roboty w zakresie naprawy dróg;
45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę;
45233140-2 – roboty drogowe;
34922100-7 – oznakowanie drogowe;
2. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE WYKONANIE:
1) ODCINEK PODSTAWOWY nr 1 L=423,00 mb:
a) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym;
b) ROBOTY ROZBIÓRKOWE:
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno –bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie;
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie;
c) ROBOTY ZIEMNE:
- humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm;
- roboty ziemne w gruncie kat. III na przerzut poprzeczny z wbudowaniem w nasyp;
- Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 w gruncie kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi. Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. I-II;
- roboty ziemne wykonywane koparkami zgarniakowymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odległość 5 km po drogach nawierzchni utwardzonej samochodami samowyładowczymi tab. RZ+ wjazdy;
- formowanie i zagęszczenie nasypów i w gruncie kat. III;
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
d) PODBUDOWA:
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym- grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm- opaski poboczy;
- podbudowa z kruszywa naturalnego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm- jezdnia;
e) NAWIERZCHNIA:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub
z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8 kg/m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa wiążąca);
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową K-60 nawierzchni bitumicznej, zużycie emulsji 0,5 kg/m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna);
d) OZNAKOWANIE PIONOWE i POZIOME:
- pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu ,ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2;
- pionowe znaki drogowe- znaki zakazu ,nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 ;
- pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych;
e) ROBOTY RÓŻNE:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych;
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych;
- zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. do 110 mm;
2) ODCINEK DODATKOWY nr 2 L=96,00 mb:
a) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym;
b) ROBOTY ZIEMNE:
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek;
- humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm;
- roboty ziemne w gruncie kat. III na przerzut poprzeczny z wbudowaniem w nasyp;
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość 5 km po drogach o nawierzchni utwardzonej samochodami samowyładowczymi tab RZ+ wjazdy;
- formowanie i zagęszczanie nasypów i w gruncie kat. III;
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
c)PODBUDOWA:
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym- grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm- opaski poboczy;
- podbudowa z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm- jezdnia;
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczany mechanicznie o gr. do 10 cm;
d) NAWIERZCHNIA:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa wiążąca);
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową K-60 nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm ( warstwa ścieralna);
e) OZNAKOWANIE PIONOWE I POZIOME:
- pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2;
- pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych;
f) ROBOTY RÓŻNE:
- zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW
o śr. do 110 mm;
2.2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Projekt budowlany pn.: „ Przebudowa drogi gminnej, ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót;
3) Przedmiar robót;
4) Projekt stałej organizacji ruchu;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził dwa kosztorysy ofertowe na odcinek podstawowy i dodatkowy zgodnie z załączonymi przedmiarami.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d) wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów;
e) wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenia i stosowania go przy realizacji zadania.
3. Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
3.1 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
3.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
3.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609714,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290904,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609714,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562-181-61-08
7.3.4) Miejscowość: Bożejewice 3
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609714,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.