Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219416/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 76/90
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b32a2239-d4a1-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b32a2239-d4a1-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225378,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi wywozu:Odpadów komunalnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Goleszach w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
- Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 125 m3
- Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 15 m3
- Opakowania z tworzyw sztucznych (15.01.02) w ilości 45 m3
- Opakowania ze szkła (15.01.07) w ilości 1 m3
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów.
Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi wywozu:Odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu
z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim:
Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15.01.02.) w ilości 200 m3
Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 200 m3
Opakowania ze szkła (kod 15.01.07) w ilości 2 m3
Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16.01.14 (kod 16.01.15) w ilości 170 l
Zużyte urządzenia nie zawierające części wym. W katalogu odpadów poz. 16.02.09. - 16.02.12. (kod 16.02.14) w ilości 300 kg
Baterie alkaliczne (kod 16.06.04.) w ilości 10 kg
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych (kod 170107) w ilości 15 000 kg.
Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 480 m3
Odpady odzieżowe (kod 20.01.10) w ilości 3100 kg
Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) - 5 kg
Zużyte źródła światła – (kod 16.02.13.) - 10 szt.
Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod13.02.08.) - 100 kg.
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów.
Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 187000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi odbioru:Odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) oraz dostarczenia pojemników i worków na odpady medyczne według poniższego zestawienia:
inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 300 kg.
leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09.) w ilości 20 kg
pojemniki na odpady medyczne jednorazowe twardościenne (10l) w ilości 40 szt.
pojemniki na odpady medyczne jednorazowe twardościenne (5l) w ilości 30 szt.
pojemniki na odpady medyczne jednorazowe twardościenne (2l) w ilości 30 szt.
worki na odpady medyczne (60l) w ilości 1200 szt.
worki na odpady medyczne (120l) w ilości 120 szt.
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług.
1. Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów jak wyżej.
2. Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4705,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi wywozu:Świadczenie usługi wywozu:
Odpadów pokonsumpcyjnych, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz OZ Golesze zgodnie z poniższym zestawieniem:
Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim:
- Odpady pokonsumpcyjne w ilości 90 m3
Oddział zewnętrzny w Goleszach
- Odpady pokonsumpcyjne w ilości 3 m3
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100764,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JUKO” Sp. z o.o. ul. Topolowa 1, 97-300 Piotrków Trybunalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712614021
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100764 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274833,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416019,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274833,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Polska Sp. z o. o. ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762157648
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274833,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECO-ABC Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum ul. Przemysłowa 7 97-400 Bełchatów
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eco Clean Energy Spółka Akcyjna - Konsorcjant ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37162,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50382,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37162,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZeroVastum Sp z o.o. Lucjana Rydla 32/42 30-087 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772471955
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37162,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.