Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250521/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00261367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb62fb94-3878-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001016/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250521/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.42.2021.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przesyłania i doręczania przesyłek pocztowych, w formie skredytowanej (z dołu) na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w zakresie:
a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przez Wykonawcę przesyłek pocztowych nierejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym – zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych;
b) usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych;
c) zwracanie przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom;
d) usługi odbioru przesyłek z siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
e) usługi kurierskiej 24 z możliwością doręczenia gwarantowanego terminu 48 h.
W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia przesyłek rejestrowanych Zamawiający będzie również nadawał przesyłki nierejestrowane, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (tryb procesowy) w trybie i na podstawie przepisów: 12 § 6 pkt 2 Ordynacja podatkowa, art. 57 § 5 pkt 2 Kodeks postępowania administracyjnego, art. 165 § 2 Kodeks postępowania cywilnego oraz innych tego rodzaju przepisów np. pisma w postępowaniach, w których Zamawiający będzie stroną i dla wywołania określonych w tych przepisach skutków prawnych zachowaniem terminu do wniesienia pisma w przypadku nadawania przesyłki w ostatnim dniu oznaczonego terminu niezbędne będzie pośrednictwo operatora wyznaczonego, o którym mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U z 2020 r. poz. 1041, t.j. z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby potwierdzenia nadania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia posiadały moc dokumentu urzędowego.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczący usługi pocztowe był operatorem wyznaczony do pełnienia powszechnych usług pocztowych bądź też nakłada na niego obowiązek nadawania przesyłek w tym samym dniu u operatora wyznaczonego do pełnienia powszechnych usług pocztowych.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj, wagę oraz format przesyłki określa załącznik nr 1b.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ dostępnej na stronie www.umopole.logintrade.net
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64120000-3 - Usługi kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109468,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109468,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109468,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 24
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109468,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/102/2024 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej na rozbudowę filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu przy ul. Skautów Opolskich 10 w ramach zadania: "Dokumentacja przyszłościowa".
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
- Wykonanie monitoringów populacji zimującej i rozrodczej nietoperzy w obszarach Natura 2000 w 2025 r.
- Oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla AGH - DE-dzp.272-022/25
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UMŻ.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania, zwrotu przesyłek pocztowych, świadczenia usługi elektroniczne...
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koronowie.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, wraz z przekazami pocztowymi oraz usługą kurierską na rzecz Urzędu Miasta Marki
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.