eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla WIOŚ w Gdańsku",



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla WIOŚ w Gdańsku”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt św. Wojciecha 293

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-001

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 309 49 11

1.5.8.) Numer faksu: 58 309 4634

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdansk.wios.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdansk.wios.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiosgdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla WIOŚ w Gdańsku”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b450f893-1f76-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00061791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup serwera oraz komputerów przenośnych w celu wzmocnienia działań kontrolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193648/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.2021.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277407,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - tj. komputerów przenośnych, monitorów, oprogramowania, akcesoriów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 SWZ dla części I przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237270-2 - Torby na komputery przenośne

30237410-6 - Myszka komputerowa

48620000-0 - Systemy operacyjne

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 90739,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa systemu zapewnienia kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami. - cześć II przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik załącznik nr 2 do niniejszej SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233120-8 - Jednostki do przechowywania taśm magnetycznych

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

30237360-0 - Kasety z taśmą LTO

31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny

39300000-5 - Różny sprzęt

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

48620000-0 - Systemy operacyjne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.5.) Wartość części: 186668,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84428,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89974,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84428,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Notebooki.pl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367208934

7.3.3) Ulica: Kwidzyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-415

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84428,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243075202

7.3.3) Ulica: Damrota 6/301

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-022

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji zamówienia - jako kryterium do dnia 17.11.2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.