eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont boiska do piłki nożnej i piłkochwytów przy Szkole Podstawowej 336, ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska do piłki nożnej i piłkochwytów przy Szkole Podstawowej 336, ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boiska do piłki nożnej i piłkochwytów przy Szkole Podstawowej 336, ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f4238c-e32c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 Remont boisk przy SP 336, ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193768/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 596693,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont boiska do piłki nożnej i piłkochwytów przy Szkole Podstawowej 336, ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.
Boisko do piłki nożnej znajduje się na terenie ziemno-trawiastym i wchodzi w skład kompleksu sportowo-rekreacyjnego na terenie szkoły. Teren kompleksu z trzech stron jest wygrodzony ogrodzeniem z rozpiętymi na słupach piłkochwytami od strony ciągów pieszo-jednych.
Zakres robót obejmuje:
• szczelne wygrodzenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych
• demontaż nawierzchni ze sztucznej trawy
• wywóz i utylizacja nawierzchni ze sztucznej trawy
• profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
• wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy na shock-padzie wraz z zasypem z piasku i granulatu
• remont istniejących piłkochwytów: oczyszczenie, gruntowanie, malowanie, wymiana siatki
• dostawa i montaż bramek do piłki nożnej wraz z tulejami
• wyczyszczenie odwodnienia bieżni
• odtworzenie dróg do stanu zastanego przed rozpoczęciem robót.

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie wykonywania nawierzchni, roboty w zakresie remontu piłkochwytów.
4. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6a do SWZ, stanowiący jednocześnie załącznik do projektowanych postanowień umowy oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
3) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6c do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6d do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy
5) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 6e do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSBUD Aneta Strzelczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121691987

7.3.4) Miejscowość: GRABÓW N/PILICĄ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podwykonawstwo w zakresie montażu nawierzchni oraz nadzór podczas prowadzonej inwestycji przy prawidłowym wykonaniu podbudowy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.