Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147967/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 2 lokali mieszkalnych wraz z częściami wspólnymi tj.: klatką schodową, dachem oraz kotłownią w miejscowości Karolin oraz wyposażenie lokali mieszkalnych w meble i sprzęt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5165 038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://giby.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 2 lokali mieszkalnych wraz z częściami wspólnymi tj.: klatką schodową, dachem oraz kotłownią w miejscowości Karolin oraz wyposażenie lokali mieszkalnych w meble i sprzęt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d36f4af5-cd1b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
realizowane z udziałem dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa „Pomoc dla repatriantów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147967/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie 2 lokali mieszkalnych wraz z klatką schodową, dachem oraz kotłownią w miejscowości Karolin oraz wyposażenie lokali mieszkalnych w meble i sprzęt niezbędny do zamieszkania. Mieszkania znajdują się w budynku po byłej Szkole podstawowej w Karolinie, adres : Karolin 32 , obręb 008 Karolin, działka ewidencyjna o numerze 34/7. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
-remontowe 2 lokali: wykonanie wylewek betonowych , ułożenie paneli z oblistwowaniem, ułożenie terakoty, skucie tynku, wykonanie tynków ze szpachlowaniem, malowanie, układanie płytek ceramicznych, montaż urzadzeń sanitarnych w łazienkach, montaż drzwi pokojowych, montaż drzwi wejściowych do lokali, remont i wymiana instalacji elektrycznej, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz grzewczej c.o.; powierzchnia 1 lokalu mieszkalnego wynosi 33 m2, powierzchnia 2 lokalu mieszkalnego wynosi 58 m2.
-roboty remontowe klatki schodowej, dachu, kotłowni – części wspólne : usunięcie terakoty, usunięcie tynków, wykonanie tynków i szpachlowanie klatki schodowej, malowanie, wykonanie balustrady schodowej, wykonanie systemu oddymiania, montaż drzwi technicznych jednoskrzydłowych, drzwi p.poż., pokrycie dachu z orynnowaniem, urządzenie kotłowni, montaż podgrzewacza wody 30 kw.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wyposażenie dwóch lokali mieszkalnych w meble oraz sprzęt niezbędny do zamieszkania. Wykaz niezbędnych mebli oraz wyposażenia lokali stanowi odpowiednio Załącznik nr 5 do SWZ ( na każdy lokal osobno)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "AUTIMEX" Okrągły Szczepan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8460004423
7.3.3) Ulica: Nowomiejska 119
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "AUTIMEX" Okrągły Szczepan
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "AUTIMEX" Okrągły Szczepan
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.