Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171068/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d09905641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b19f502-0ee3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049610/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171068/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.52.2021.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 608750,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2021/2022.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) na terenie Gminy Pawłowiczki z zachowaniem standardu V.
2. Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:
- nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej
8 ton, dostosowany do montażu piaskarko – solarki i pługu ciężkiego – 3 szt.;
- piaskarko - solarka o pojemności co najmniej 3 m3 – 3 szt.;
- pług ciężki – 3 szt.;
- ładowarka (do odśnieżania) – 2 szt.;
- ładowarka (do załadunku) – 1 szt.
Pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.
Do 31.12.2021 r.
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 72,6 km.
Długość odcinków do posypywania – 26,1 km.
Od 01.01.2022 r. (droga nr 1416 O Grudynia Wielka – Grudynia Mała i nr 1469 O Mierzęcin – Gościęcin będą wyłączone z zimowego utrzymania).
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) będzie wynosić – 70,5 km.
Długość odcinków do posypywania – 25,3 km.
Odcinki do posypywani: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.
3. Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w załączniku pn.: "Wykaz dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2021-2022 gmina Pawłowiczki".
4. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają: „specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR); wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem; standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych.
5. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
a) zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
b) przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;
c) załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;
d) zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);
e) prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);
f) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;
g) uzgodnienie oznakowania pojazdów;
h) wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;
i) załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;
j) uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.
6. Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.
a) Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko - solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.
b) Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin
od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.
c) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.
d) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:
- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60
sek. na podstawie systemu GPS,
- prędkość pojazdów,
- droga przebyta przez pojazdy [km],
- czas pracy pojazdów.
e) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 437266,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2021/20221. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) na terenie Gminy Cisek z zachowaniem standardu V.
2. Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:
- nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 6 ton, dostosowany do montażu piaskarko – solarki i pługu średniego – 2 szt.;
- pług średni – 2 szt.;
- ładowarka (do odśnieżania) – 1 szt.;
- ładowarka (do załadunku) – 1 szt.
Pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 34,3 km.
Długość odcinków do posypywania – 10,1 km.
Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.
3. Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w załącznikach pn.: „Wykaz dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2021-2022 gmina Cisek".
4. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają: „specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiO); wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem; standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych.
5. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
a) zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
b) przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;
c) załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;
d) zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);
e) prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);
f) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;
g) uzgodnienie oznakowania pojazdów;
h) wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;
i) załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;
j) uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.
6. Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.
a) Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko - solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.
b) Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin
od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.
c) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.
d) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:
- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60
sek. na podstawie systemu GPS,
- prędkość pojazdów,
- droga przebyta przez pojazdy [km],
- czas pracy pojazdów.
e) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 171483,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245506,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323888,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245506,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAN-TRANS SANDRA RUZIK-ANDREJCZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360968079
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Polska Cerekiew
7.3.5) Kod pocztowy: 47-260
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAN-TRANS SANDRA RUZIK-ANDREJCZUK
jakie przetargi wygrała firma
SAN-TRANS SANDRA RUZIK-ANDREJCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245506,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150638,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219084,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150638,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAREK DAPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160331075
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 1
7.3.4) Miejscowość: Pawłowiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 47-280
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Marek Dapa
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Marek Dapa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150638,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla centralnego UPS'a GT 33 SM 120/40 na okres 1 roku
- Dostawa akcesoriów do stabilizacji miednicy i kości długich dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Dostawa chromatografów do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych oraz zwalczanie gołoledzi na terenie gminy Sośnie w roku 2025
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.