Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232446/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa minikoparki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamionka Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionka Wielka 5
1.5.2.) Miejscowość: Kamionka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-334
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kamionkawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionkawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kamionkawielka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa minikoparki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3bed8ce-2cbe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004512/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa minikoparki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej minikoparki.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 24 miesiące licząc od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. Podjęcie naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia musi wynosić maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia w miejscu postoju maszyny.
4) W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu książki gwarancyjnej, instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim i certyfikat CE dopuszczający sprzęt do obrotu na rynku europejskim.
5) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia wyznaczonych osób, w zakresie obsługi sprzętu, w uzgodnionym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312717,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312717,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312717,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunward Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010439020
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312717,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.