Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00515197/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego – realizacja zaleceń Powiatowej Straży Pożarnej w Starostwie Powiatowym w Lęborku – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZOŁGISTÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@starostwolebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-lebork.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6271141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego – realizacja zaleceń Powiatowej Straży Pożarnej w Starostwie Powiatowym w Lęborku – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab862f1e-ebd2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021853/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego - realizacja zaleceń Powiatowej Straży Pożarnej w jednostkach Powiatu Lęborskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208682/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 601205,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego – realizacja zaleceń Powiatowej Straży Pożarnej w Starostwie Powiatowym w Lęborku – etap I.” Zakres robót budowlanych w I etapie:
1) Instalacja systemu sygnalizacji pożarowej:
a) Demontaż istniejącej instalacji systemu sygnalizacji pożarowej wraz z utylizacją zdemontowanych urządzeń.
b) Wykonanie tras kablowych w sposób określony w dokumentacji projektowej
i STWiOR.
c) Wykonanie instalacji kablowych (zasilających i sterujących) dla nowo instalowanych elementów systemu sygnalizacji pożarowej wskazanych w dokumentacji projektowej
i STWiOR w obszarze piwnicy i parteru budynku Starostwa.
d) Wyprowadzenie instalacji kablowych pętlowych i zasilających na pozostałe kondygnacje budynku z pozostawieniem na każdej kondygnacji 15 m zapasów
pod sufitem.
e) Zaprawianie bruzd z wykorzystaniem tynku renowacyjnego.
f) Szpachlowanie i malowanie całości remontowanych powierzchni ścian i sufitów
z zachowaniem istniejącej kolorystyki.
g) Wykonanie zabezpieczeń wszystkich wykonanych przejść instalacyjnych minimum
do klasy przegrody.
h) Montaż urządzeń wchodzących w skład systemu sygnalizacji pożarowej w ilościach, rodzajach oraz w sposób zgodny z dokumentacją techniczno-ruchową producenta zastosowanych urządzeń oraz z dokumentacją projektową i STWiOR.
i) Montaż i oprogramowanie centrali systemu sygnalizacji pożarowej wraz z jej pełnym wyposażeniem.
j) Testowanie wszystkich elementów systemu potwierdzone wydrukiem z centrali (wersja papierowa dołączona do dokumentacji powykonawczej).
k) Oprogramowanie systemu sygnalizacji pożarowej zgodnie ze scenariuszem pożarowym oraz matrycą sterowań.
l) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w sposób wskazany w dokumentacji projektowej oraz STWiOR.
2) Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego:
a) Wykonanie tras kablowych w sposób określony w dokumentacji projektowej
i STWiOR.
b) Wykonanie instalacji kablowych (zasilających i monitorujących) dla instalowanych opraw awaryjnych wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR w obszarze piwnicy i parteru budynku.
c) Wyprowadzenie instalacji kablowych monitorujących i zasilających na pozostałe kondygnacje budynku z pozostawieniem na każdej kondygnacji 15 m zapasów
pod sufitem.
d) Zaprawianie bruzd z wykorzystaniem tynku renowacyjnego.
e) Szpachlowanie i malowanie całości remontowanych powierzchni ścian i sufitów
z zachowaniem istniejącej kolorystyki.
f) Wykonanie zabezpieczeń wszystkich wykonanych przejść instalacyjnych minimum
do klasy przegrody.
g) Montaż urządzeń wchodzących w skład awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
w ilościach, rodzajach oraz w sposób zgodny z dokumentacją techniczno-ruchową producenta zastosowanych urządzeń oraz z DP i STWiOR.
h) Montaż i oprogramowanie centrali monitorującej oprawy.
i) Testowanie czasu świecenia opraw oraz pomiary natężenia oświetlenia wszystkich przestrzeni objętych działaniem opraw.
j) Testy działania centrali monitorującej oprawy zgodnie z DTR producenta urządzeń.
k) Oprogramowanie centrali monitorującej oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
l) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w sposób wskazany w dokumentacji projektowej oraz STWiOR.
3) Instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz układu zasilania urządzenia ppoż:
a) Wykonanie tras kablowych w sposób określony w dokumentacji projektowej
i STWiOR.
b) Wykonanie instalacji kablowych dla zasilania urządzeń ppoż. oraz sterowania układem przeciwpożarowego wyłącznika prądu zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR.
c) Zaprawianie bruzd z wykorzystaniem tynku renowacyjnego.
d) Szpachlowanie i malowanie całości remontowanych powierzchni ścian i sufitów
z zachowaniem istniejącej kolorystyki.
e) Wykonanie zabezpieczeń wszystkich wykonanych przejść instalacyjnych minimum
do klasy przegrody.
f) Montaż i uzbrajanie rozdzielni elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiOR.
g) Montaż drzwi rewizyjnych ognioodpornych.
h) Montaż przycisków PWP.
i) Testowanie układu przeciwpożarowego wyłącznika prądu.
j) Wykonanie wszelkich wymaganych normami pomiarów elektrycznych.
k) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w sposób wskazany w dokumentacji projektowej oraz STWiOR.
Szczegółowy zakres prac, zgodnie z art. 103 ustawy Pzp, opisany został za pomocą Dokumentacji Projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, która zawiera Projekt budowlany, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502658,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502658,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502658,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Provision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221181424
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502658,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 w Krakowie
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.