Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164344/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00170437/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00171789/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów , w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” - ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010773800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48224871301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opsbemowo.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów , w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” - ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-574726c4-095a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00163148/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164344/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0PS-351-1/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1102619,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” - ETAP II zlokalizowanym na działce ew. nr 68/14 w obrębie 6-12-05 przy ul. Lazurowej 14 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
2. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części.
Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia stanowi jedną niepodzielną całość.
4. W ramach Etapu II zostanie wykonany w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
1) Podetap 1b dotyczący robót budowalnych prowadzonych w Ośrodku Wsparcia dla Seniorów (dalej: OWdS) oraz części robót elektrycznych dotyczących całości budynku, w ramach którego zostanie wykonany następujący zakres robót:
1.1) Roboty budowlane:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Wykonanie nadproży,
c) Wykonanie ścianek działowych,
d) Obsadzenie stolarki drzwiowej i okiennej,
e) Wykonanie podłoży i posadzek,
f) Malowanie i licowanie ścian, w tym wykonanie okładzin z trudno zapalnych płyt MDF;
g) Wykonanie sufitów podwieszanych,
h) Wykonanie tarasu z barierkami i rampami dla osób z niepełnosprawnością;
i) Wykonanie schodów wejściowych z balustradami i podjazdem dla osób z niepełnosprawnością,
j) Wykonanie rampy dostawczej dla cateringu,
k) Zamontowanie daszków szklanych,
l) Wykonanie elementów zabudowy stałej.
1.2) Roboty sanitarne:
a) wymiana całości instalacji C.O. i wodno-kanalizacyjnej i przyłączenie do istniejących węzłów,
b) wyposażenie pomieszczeń w instalację wentylacji mechanicznej nawiewczej i wywiewczej oraz klimatyzacji,
c) zamontowanie białego montażu;
1.3) Roboty elektryczne:
a) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
b) wykonanie instalacji oświetlania podstawowego i awaryjnego,
c) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego,
d) wykonanie elementów instalacji systemu włamania i napadu (SWiN),
e) wykonanie elementów instalacji monitoringu wizyjnego (CCTV),
f) wykonanie elementów instalacji systemu sygnalizacji pożarowej (SSP),
g) wykonanie instalacji przyzywowej w łazience w pomieszczeniach rehabilitacyjnych,
h) dostawa i montaż tablicy TG4 w piwnicy,
i) wykonanie i uruchomienie instalacji SSP dla całego budynku,
j) wykonanie i uruchomienie instalacji SWiN dla całego budynku,
k) wykonanie i uruchomienie instalacji CCTV dla całego budynku,
l) wykonanie i uruchomienie instalacji kontroli dostępu dla całego budynku,
m) wykonanie i uruchomienie instalacji przyzywowej dla całego budynku;
2) Podetap 2 dotyczących robót budowalnych prowadzonych w Bemowski Klubie Integracji Społecznej (dalej: BKIS), w ramach którego zostanie wykonany następujący zakres robót:
2.1) Roboty budowlane:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Odgrzybianie ścian,
c) Wykonanie ścianek działowych,
d) Wykonanie nadproży,
e) Obsadzenie stolarki drzwiowej i okiennej,
f) Wykonanie podłoży i posadzek,
g) Malowanie i licowanie ścian, w tym wykonanie okładzin z trudno zapalnych płyt MDF,
h) Wykonanie sufitów podwieszanych, w tym dekoracyjnego sufitu typu grid (trudno zapalnego),
i) Wykonanie schodów wejściowych z balustradami i podjazdem dla osób z niepełnosprawnością,
j) Zamontowanie daszku szklanego i wykonanie aneksów kuchennych,
2.2) Roboty sanitarne:
a) wymiana całości instalacji C.O. i wodno-kanalizacyjnej i przyłączenie do istniejących węzłów,
b) wyposażenie pomieszczeń w instalację wentylacji mechanicznej nawiewczej i wywiewczej oraz klimatyzacji,
c) zamontowanie białego montażu
2.3) Roboty elektryczne:
a) wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
b) wykonanie instalacji oświetlania podstawowego i awaryjnego,
c) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego,
d) wykonanie elementów instalacji systemu włamania i napadu (SWiN),
e) wykonanie elementów instalacji monitoringu wizyjnego (CCTV),
f) wykonanie elementów instalacji kontroli dostępu,
g) wykonanie elementów instalacji wideodomofonowej,
h) wykonanie elementów instalacji systemu sygnalizacji pożarowej (SSP),
i) wykonanie instalacji przyzywowej w łazience.
UWAGA:
W trakcie realizacji niniejszego zamówienia w budynku przy ul. Lazurowej 14 kontynuowane będą prace (roboty budowlane) wykonywane w ramach umowy na Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” - ETAP I.
Szczegółowe zasady współdziałania w wykonywaniu robót budowanych w ramach ETAPU II i w ramach ETAPU I zostaną określone po zawarciu umowy o roboty budowalne dotyczące ETAPU II i opisane w protokole współdziałania.
5. Zamawiający informuje, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
6. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ:
1) sporządzony przez K30 Sp. z o.o. projekt budowlany z czerwca 2019 roku (branża: architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna oraz elektryczna) zatwierdzony ostateczną i prawomocną decyzją Prezydenta m.st. Warszawy Nr 156/2019 z dnia 14 października 2019 roku zezwalającą na budowę na jego podstawie;
2) sporządzony przez firmą Tadeusz Daszczyński IDE projekt wykonawczy z kwietnia 2021 r całości robót dot. przebudowy i zmiany sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej "Rozłogi" przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie zawierający specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz Wzorcowy opis dostępności;
3) dodatkowe wymogi Zamawiającego z czerwca 2021 roku;
4) przedmiary robót z kwietnia 2021 roku z uwzględnieniem dodatkowych wymogów Zamawiającego
UWAGA:
Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, który może posłużyć jedynie do oszacowania rozmiarów inwestycji. W celu sporządzenia szczegółowej wyceny należy zapoznać się szczegółowo z Projektami budowlanymi, Projektami wykonawczymi oraz STWiORB i uwzględnić wszystkie nakłady i wydatki niezbędne do wykonania przedmiotowych robót budowlanych.
7. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach.
8. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej rękojmi oraz co najmniej 3 letniej gwarancji. Okres gwarancji jest pozacenowym kryterium oceny ofert i należy wykazać go w formularzu oferty.
9. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga, aby prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowalnych w budynku SM Lokatorsko – Własnościowej „Rozłogi” zlokalizowanym na działce ew. nr 68/14 w obrębie 6-12-05 przy ul. Lazurowej 14 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, polegające na wykonaniu:
a) robót ogólnobudowlanych, w szczególności: roboty murarskie, malarskie, tynkarskie, posadzkarskie;
b) robót elektrycznych, w szczególności: wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z osprzętem i oprawami;
c) robót sanitarnych, w szczególności: wymiana całości instalacji c.o. wewnętrznej i dostosowanie istniejącego węzła cieplnego, roboty wodnokanalizacyjne, wymiana wentylacji, montaż instalacji;
- były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst pierwotny: Dz.U. 1974 Nr 24, poz. 141 z późn. zm.) – dalej: „Kodeks pracy”. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz.U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) – dalej „Prawo budowlane” oraz dostawców materiałów i urządzeń.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w niniejszej SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1695089,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2932320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1695089,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Wojciech Chełchowski, Barbara Chełchowska S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010836009
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 33A/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA WOJCIECH CHEŁCHOWSKI BARBARA CHEŁCHOWSKA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA WOJCIECH CHEŁCHOWSKI BARBARA CHEŁCHOWSKA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1695089,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.