Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189758/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej” w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej” w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef6dc14c-1b6f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000015/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189758/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/41/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141539,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej” w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 80 z obrębu 3-04-02 w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest przywrócenie możliwości korzystania z placu zabaw.
2. STAN ISTNIEJĄCY
Plac zabaw powstał w 2012 roku w ramach rządowego programu „radosna szkoła”.
Nawierzchnia placu zabaw wykonana z prefabrykowanych płyt poliuretanowych, na podbudowie z kruszyw kamiennych. Nawierzchnia ograniczona obrzeżami betonowymi. Na nawierzchni zainstalowane są stałe urządzenia zabawowe. Stan techniczny nawierzchni jest bardzo zły. Płyty są wypaczone i z biegiem lat stwardniały. Nawierzchnie nie nadaje się do eksploatacji i wymaga wymiany. Stan techniczny urządzeń zabawowych jest różny. Wszystkie urządzenia wymagają napraw.
3. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej do rozbiórki 284,0 m2
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej do wykonania 272,0 m2
Powierzchnia trawników do rekultywacji 15,0 m2
4. ZAKRES ZADANIA (zlecenia)
Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający planuje zastosowanie podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2021 poz. 1129 tj.).
Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.
Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).
5. Do zadania podstawowego (gwarantowanego) należy:
a) demontaż, wywóz, recykling lub utylizacja płyt prefabrykowanych z poliuretanu oraz demontaż i wywóz obrzeży betonowych (fragment dł. 9,1m),
b) przygotowanie podbudowy pod nawierzchnie poliuretanową – uzupełnienie i wyrównanie,
c) wybudowanie nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowej, bezspoinowej, wykonanej w miejscu wbudowania, dwukolorowej,
d) naprawa istniejących urządzeń zabawowych, rekultywacja trawnika, przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
6. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załącznik nr 9, 10, 11 i 12 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa: projekt wykonawczy pn.: Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej dz. ew. nr 80 obręb 3-04-02, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do umowy.
8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni poliuretanowych, roboty związane z montażem elementów małej architektury. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173922 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBS BUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522200004
7.3.3) Ulica: ul. Axentowicza 1/29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-644
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej wylewanej bezpiecznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktu leczniczego Durwalumab.
- Przedłużenie gwarancji na urządzenia do przechowywania danych i serwery Fujitsu będące w posiadaniu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach obsługujących przyległy teren (DOPT 2C, DOPT 14.1), zrealizowanych w ramach budowy drogi S17 (obwodnica Kołbieli)
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Remont obwałowania rzeki Brynicy w Czeladzi w km 10+400-10+500. Etap II: Realizacja - Remont obwałowania wraz z wymianą infrastruktury energetycznej
- Dostawa produktu leczniczego Atezolizumab rozliczanego w programie lekowym B6.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Smoczego skweru przy ul. Zachodniej", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Prochowicach - dostawa i montaż urządzeń zabawowych
- Park ekologiczno - przyrodniczy w miejscowości Wola Piasecka
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- "Poprawa dostępności obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bircza".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.