Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233776/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzrost potencjału turystycznego Gminy Wieniawa poprzez ochronę zabytkowych budynków: Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieniawie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Wieniawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIENIAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kochanowskiego 88
1.5.2.) Miejscowość: Wieniawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-432
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486730001
1.5.8.) Numer faksu: 483777307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawieniawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminawieniawa.pl/m,369,przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzrost potencjału turystycznego Gminy Wieniawa poprzez ochronę zabytkowych budynków: Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieniawie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Wieniawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea4fc84-2cdf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004369/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wzrost potencjału turystycznego Gminy Wieniawa poprzez ochronę zabytkowych budynków: Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieniawie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Wieniawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Podziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233776/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.2710.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Wzrost potencjału turystycznego Gminy Wieniawa poprzez ochronę zabytkowych budynków: Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieniawie oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Wieniawie”, które obejmują:
1. Etap I – Modernizację budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Wieniawie (Biblioteka Publiczna), obejmującą:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty budowlane
3) Roboty termomodernizacyjne
2. Etap II – Ocieplenie i adaptację poddasza w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Wieniawie, obejmujące:
1) Modernizację dachu
2) Roboty renowacyjne – konserwatorskie na elewacji
3) Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne
4) Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne
5) Roboty termomodernizacyjne
Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w projekcie budowlanym, oraz przedmiarach robót (format PDF) zamieszczonych na stronie bip.gminawieniawa.pl w zakładce „Przetargi”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1904147,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1904147,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1904147,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK ALUGLASS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387899667
7.3.3) Ulica: Zasobna 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-862
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1904147,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.