Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO OSUSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3
1.5.2.) Miejscowość: Osusznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-osusznica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.osusznica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af48d8c8-007e-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00236065/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy kruszywa łamanego do napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica w 2023 roku.
Miejscem realizacji zamówienia jest teren administracyjny Nadleśnictwa Osusznica.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (KŁSM) frakcji:
a) 0-31,5 mm - 2000 ton;
b) 0-63 mm - 3900 ton;
z przeznaczeniem na naprawę dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Osusznica.
Wykonawca rozsypie dostarczone kruszywo na odcinku naprawianej drogi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny, itp. W przypadku ujawnienia takich odpadów w zawartości kruszywa, Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
Materiał dostarczany będzie sukcesywnie, każdorazowo na pisemne zlecenie Zamawiającego przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Minimalna ilość materiału zamawiana jednorazowo będzie wynosiła 20 ton.
Dostawę należy wykonać samochodami samowyładowczymi przystosowanymi do jazdy po lesie, a koszt transportu i rozładunku leży po stronie Wykonawcy.
Dostarczony materiał musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty i świadectwa jakości odpowiadające normom PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważne.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć z każdym ładunkiem dokument WZ (oryginał lub kopię podpisaną „za zgodność z oryginałem”) z miejsca pobrania materiału.
Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Z uwagi na jeden rodzaj dostarczanego materiału, podział zamówienia na części nie jest możliwy. Realizowanie dostaw tożsamych dostaw przez kilku wykonawców nie jest uzasadnione organizacyjnie i ekonomicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687943,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687943,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Chmurzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632967
7.3.3) Ulica: Borowiec 71 D
7.3.4) Miejscowość: Sulęczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-320
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687943,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Dostawa kruszywa naturalnego
- Dostawa kruszywa drogowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50/30 przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2000 ton na rok 2025 do miejscowości na terenie gminy Somonino
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- Zakup materiałów na modernizację dróg gruntowych w 2025 r.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.