Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114208/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00130514/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00151732/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00283665/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia w Gminie Dobra oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Mierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia w Gminie Dobra oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Mierzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da649e23-b662-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030731/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Budowa oświetlenia w Gminie Dobra oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Mierzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114208/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.09.2022.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej 0,4kV oświetlenia drogowego ulicznego typu LED, która zakresem obejmuje m.in.:• sieć kablową oświetlenia ulicy,
• oprawy oświetlenia ulicznego typu LED,
• słupy wkopywane w grunt,
• instalację przeciwporażeniową
w podziale na części:
Część I – dotyczy ulic:
1. PROSTOPADŁEJ w Mierzynie na działkach nr: 151/1, 152/1;
2. PROMIENISTEJ w Mierzynie na działkach nr 159/1, 158/2, 320, 364/175;
3. KMINKOWEJ / BERBERYSOWEJ w Bezrzeczu na dz. 656/254, 656/270, 628/3
4. MIGDAŁOWEJ w Dobrej na działkach nr: 360/29, 360/18, 360/10, 360/15, 360/16, 360/17, 385/2, 385/26;
5. SZCZECIŃSKIEJ w Dobrej na działce nr 93/3;
6. OZDOBNEJ w Mierzynie na działce nr 748/36, 3/24, 4/24, 310, ( dz. Nr 32/3, 8/26, 6/3 ul. Baśniowa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 718320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej 0,4kV oświetlenia drogowego ulicznego typu LED, która zakresem obejmuje m.in.:• sieć kablową oświetlenia ulicy,
• oprawy oświetlenia ulicznego typu LED,
• słupy wkopywane w grunt,
• instalację przeciwporażeniową
w podziale na części:
Część II – dotyczy ulic:
1. Przejścia dla pieszych na ul. WELECKIEJ w pasie drogi krajowej nr 10 (w obrębie ul. Spółdzielców) na działce nr 305/7 w m. Mierzyn, obręb Mierzyn2, gm. Dobra;
2. Przejścia dla pieszych na ul. LUBIESZYŃSKIEJ w pasie drogi krajowej nr 10 (w obrębie skrzyżowania ul. Grafitowej, Weleckiej i ul. Zgodnej) na działce nr 305/7 w obrębie Mierzyn 2 i na działce nr 305/4 w obrębie Mierzyn 1, gm. Dobra;
3. ul. KROKUSOWEJ w m. Dołuje na działce nr 186/30, gm. Dobra;
4. ul. TARPANA i ul. WIEWIÓRCZEJ w m. Dołuje działkach nr 407, 225/9, gm. Dobra;
5. ul. OGRODOWEJ w m. Wołczkowo na działce nr 385, gm. Dobra;
6. ul. KAMERALNEJ w m. Mierzyn na działce nr 24/36, gm. Dobra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 549810,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827324,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUE IREL Wingrowicz Ireneusz Wingrowicz Fiip Zagrodzki Łukasz Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561849599
7.3.3) Ulica: Sikorek 3
7.3.4) Miejscowość: Kliniska Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 72-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUE IREL FILIP WINGROWICZ, ŁUKASZ ZAGRODZKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PUE IREL FILIP WINGROWICZ, ŁUKASZ ZAGRODZKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645179,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUE IREL Wingrowicz Ireneusz Wingrowicz Filip Zagrodzki Łukasz Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561849599
7.3.3) Ulica: Sikorek 3
7.3.4) Miejscowość: Kliniska Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 72-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUE IREL FILIP WINGROWICZ, ŁUKASZ ZAGRODZKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PUE IREL FILIP WINGROWICZ, ŁUKASZ ZAGRODZKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI DOBRA
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowości Jurków, Gmina Dobra"
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.