eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawy gazu płynnego propan w ilości 138 000 l do celów grzewczych wraz z dostawą, montażem i dzierżawą instalacji 3 zbiorników o pojemności 6400 l każdy (demontaż) dla KPP w Lwówku Śląskim.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy gazu płynnego propan w ilości 138 000 l do celów grzewczych wraz z dostawą, montażem i dzierżawą instalacji 3 zbiorników o pojemności 6400 l każdy (demontaż) dla KPP w Lwówku Śląskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8713978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy gazu płynnego propan w ilości 138 000 l do celów grzewczych wraz z dostawą, montażem i dzierżawą instalacji 3 zbiorników o pojemności 6400 l każdy (demontaż) dla KPP w Lwówku Śląskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5b4d61-f482-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa gazu propan do celów grzewczych do obiektu KPP w Lwówku Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-034-054-034/2023/MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazu płynnego propan w ilości 138 000 litrów do celów grzewczych wraz z dostawą, montażem i dzierżawą kompletnej instalacji 3 zbiorników o pojemności 6400 l każdy wraz z niezbędnym osprzętem (z uwzględnieniem demontażu instalacji po zakończeniu umowy) dla KPP w Lwówku Śląskim.
Wykonawca będzie wykonywał zamówienie częściami na podstawie zamówień przesłanych przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej dostawy, przed jej rozładunkiem, świadectwo jakości (orzeczenia laboratoryjne). Wykonawca dostarczać będzie gaz płynny propan środkiem transportu wyposażonym w urządzenie pomiarowe posiadające aktualną legalizację.
3. Wykonawca zobowiązuje się, że sukcesywnie dostarczany gaz propan będzie każdorazowo posiadać wartość opałową nie mniejszą niż 46 MJ/kg i posiadać wszystkie wymagane parametry dla tego typu paliwa, zgodnie z normą PN-C-96008 lub równoważną.
4. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, dzierżawy zbiorników jak i zasady eksploatacji Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ – PPU.
5.Oferty częściowe. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części ze względu na rodzaj asortymentu. Dostawa obejmuje jeden rodzaj towaru. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców. Brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385236,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607743,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385236,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bałtykgaz Sp. z o o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770673263

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385236,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.