Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.powiat-brzeziny.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3834ab27-2b4b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004423/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 415788,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 384989,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych, tj. utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni mieszanką piaskowo – solną lub w awaryjnych sytuacjach samą solą drogową (z zapewnieniem materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi), jak również usuwanie zasp śnieżnych, usuwanie i wywożenie z dróg hałd śnieżnych i błota pośniegowego w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na części (zadania).Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych części:
Część 1 - Zadanie Nr 1
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polegające na: odśnieżaniu dróg pługami lemieszowymi, zwalczaniu śliskości i usuwaniu zasp śnieżnych ładowarką/koparko ładowarką. Zadanie to obejmuje drogi powiatowe położone na terenie gminy Brzeziny, Miasta Brzeziny i gminy Rogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 115702,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych, tj. utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni mieszanką piaskowo – solną lub w awaryjnych sytuacjach samą solą drogową (z zapewnieniem materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi), jak również usuwanie zasp śnieżnych, usuwanie i wywożenie z dróg hałd śnieżnych i błota pośniegowego w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na części (zadania).Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych części:
Część 2 – Zadanie Nr 2
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polegające na: odśnieżaniu dróg pługami lemieszowymi, zwalczaniu śliskości i usuwaniu zasp śnieżnych ładowarką/koparko ładowarką. Zadanie to obejmuje drogi powiatowe położone na terenie gminy Dmosin i fragment drogi 5103 E długości 735 m i drogę 1320 E długości 3,124 km w gminie Rogów .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 172880,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych, tj. utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni mieszanką piaskowo – solną lub w awaryjnych sytuacjach samą solą drogową (z zapewnieniem materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi), jak również usuwanie zasp śnieżnych, usuwanie i wywożenie z dróg hałd śnieżnych i błota pośniegowego w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na części (zadania).Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych części:
Część 3 - Zadanie Nr 3
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polegające na: odśnieżaniu dróg pługami lemieszowymi, zwalczaniu śliskości i usuwaniu zasp śnieżnych ładowarką/koparko ładowarką. Zadanie to obejmuje drogi powiatowe położone na terenie gmin: Rogów, Jeżów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 127205,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115702,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115702,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115702,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "CEZAR" EXPORT-IMPORT Cezary Sitkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750445046
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 11
7.3.4) Miejscowość: Rogów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-063
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "CEZAR" Import - Eksport Cezary Sitkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "CEZAR" Import - Eksport Cezary Sitkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115702,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172880,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172880,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172880,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "CEZAR" EXPORT-IMPORT Cezary Sitkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750445046
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 11
7.3.4) Miejscowość: Rogów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-063
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "CEZAR" Import - Eksport Cezary Sitkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "CEZAR" Import - Eksport Cezary Sitkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172880,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127205,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127205,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127205,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MOTO-SKLEP" Mariusz Kobus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100774684
7.3.3) Ulica: Olszewo 2
7.3.4) Miejscowość: Jeżów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-047
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOBUS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOBUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127205,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny
- Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.