Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIEJÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0542853686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3553fa11-de96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1346020,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Droga nr 180427 C Kwilno-Płowce II w miejscowości Płowce II od km 0+006,94 do km 0+501,94, w tym remont nawierzchni skrzyżowania drogi krajowej DK 62 z drogą gminną nr 180427C na długości 6,94 mb.1. W ramach przebudowy drogi gminnej:
-wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni i poboczy,
-wykonanie robót ziemnych,
-wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,
-wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
-wykonanie poboczy,
-wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,
-wykonanie wycinek drzew i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem – wg. odrębnego zezwolenia,
-uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
Przyjęto następujące założenia projektowe:
-klasa ulicy D,
-prędkość projektowa 50 km/h
-szerokość jezdni:
a) 5,0 m od km 0+006,94 do km 0+020,00
b)od 5,0 m do 4,0 m od km 0+020,00 do km 0+032,00
c)4,0 m od km 0+032,00 do km 0+501,94
- pobocza szerokości 0,75 m
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm
-Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
-Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
-Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
-Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 45 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
-Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
2. W ramach remontu nawierzchni skrzyżowania drogi krajowej DK 62 z droga gminną:
Konstrukcja nawierzchni jezdni (drogi gminnej w obrębie skrzyżowania):
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm
-Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
-Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
-Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
-Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 49 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
-Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 576302,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Droga nr 180438 C Przemystka-Biskupice w miejscowości Biskupice od km 0+450,00 do km 0+991,45 na długości 541,45 mb, w tym remont nawiewrzchni skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 266 z drogą gminną nr 180427 C na długości 9,00 mb1. W ramach przebudowy drogi gminnej:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni i poboczy,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przyjęto następujące założenia projektowe:
- klasa ulicy D,
- prędkość projektowa 50 km/h
- szerokość jezdni:
- 3,5 m od km 0+450,00 do km 0+968,44
- od 3,5 m do 5,0 m od km 0+968,44 do km 0+980,44
- 5,0 m od km 0+980,44 do km 0+991,45
- pobocza szerokości 0,75 m z lokalnymi przewężeniami do 0,5m
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
- Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 45 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
2. W ramach remontu nawierzchni skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 266 z drogą gminną:
Konstrukcja nawierzchni jezdni (drogi gminnej w obrębie skrzyżowania):
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
- Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 49 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 591477,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Droga nr 180407 C Rokitki-Skibin w miejscowości Skibin od km 0+440,00 do km 0+772,80 na długości 332,80 mbW zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,
- wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi na emulsji modyfikowanej,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przyjęto następujące założenia projektowe:
- klasa ulicy D,
- prędkość projektowa 30 km/h
- szerokość jezdni 3,5 m
- pobocza szerokości 0,75 m
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- Podwójne powierzchniowe utrwalenia grysami bazaltowy 5/8, 8/11 na emulsji modyfikowanej,
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 32 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 178240,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485973,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551215,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485973,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891488495
7.3.4) Miejscowość: Holendry Bytońskie 8
7.3.5) Kod pocztowy: 88-231
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485973 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500979,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547467,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500979,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 889146887
7.3.4) Miejscowość: Holendry Bytońskie 8
7.3.5) Kod pocztowy: 88-230
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500979,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269493,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269493,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269493,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PrzedsiębiorstwocProdukcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891468587
7.3.4) Miejscowość: Holendry Bytońskie 8
7.3.5) Kod pocztowy: 88-231
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269493,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych z dostawą odczynników i obsługą serwisową na okres 36 mc-y oraz dzierżawa czytnika pasków moczu z dostawą odczynników i obsługą serwisową na okres 36 miesięcy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- przebudowa dróg powiatowych 2.
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Wykończenia nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.